fredag 4. april 2008

Like, don't ya wish your girl was as bad as me?

Det er fredag. Det er digg. Jeg er glad. Bortsett fra alle leksene, men jeg skal klare å komme meg igjennom det og. I dag hadde vi mediaprøve jeg hatet. Jeg hadde endelig klart å lært meg hva evoked set var og jeg kunne hele kommunikasjonsmodellen (Den lengre versjonen altså) Og metaverdier og alt det dritet der. Så unnskyld meg, når det står hva vi skal lese på må vi da for søren meg i helvete får spørsmål om det? Hæ?! Årh. Jeg skrev det på baksiden og sa at jeg hadde pugget det siden det sa seg selv at vi burde fått spørsmål om det eller noe sånn, haha. Jaja. Erling virket litt trist fordi jeg ble ferdig så fort, men hallo. Det var en dårlig prøve, og det tror jeg de fleste var enig i. Hvem bryr seg om hvilken skrift man vil bruke på en båt liksom?

Jaja nok om det. Morfaren min har bursdag i dag så vi var hos mormor og morfar der resten av familien var. "Tante" Berit sa jeg var søt. Jeg sa at det var hun også så lo hun hjertelig og sa "Du e så kjekke du, Siri." Så jeg er kjekk og søt. Hm...

Jeg fikk et smykkeskrin (ROSA!!!) og en lipgloss av mormor, så jeg ble veldig glad. Ellers har jeg grodd foran pcen i dag. Siden Mette jobber for meg i kveld. Burde gjort leksene som sagt, men nei. BORING.

I morgen skal jeg klippe meg. Gleder meg sånn. Endelig litt fasong og alt det der. Så vil jeg til byen og kjøpte det rosa skjørtet på H&M.

Dagens sitat:
Siri: Eg har kjøpt meg ein shorts.
Birte: Tøft! Koss ser den ut da?
Siri: Kort å hot, sånn så meg.

Hah! For et annet spennende sitat, besøk http://www.fieandherlife.blogspot.com/ :D

6 kommentarer:

Hilðe sa...

Blei håret bra? :D

Siri sa...

måtte venta t i mårå/i dag xD :/

Valkyrje sa...

Tekstmeldinga mi "oversatt" til dialekt, faktisk. :P

Siri sa...

beklage, eg vurderte ei ston om eg sko beholda d nynorsk da, men d blei bare sånn.

Valkyrje sa...

Haha, det gjer ingenting. :)

Anonym sa...

Haha, at Birte hadde skrevet på dialekt hadde aaaldri skjedd! :P

Link til meeeg. Siri er skjønn. ^^