tirsdag 29. april 2008

And I say baby, I feel stupid to call you but I'm lonely.

Jeg skal si en ting: Akkurat nå virker det som alle rundt meg er helt inne i sin egen verden med diverse problemer. Og det er et problem. For alle sitter inne med noe som gjør kjempevondt og hvis vi prøver å forklare for hverandre kan vi ikke hjelpe fordi vi allerede er inni vårt eget drittproblem. Jeg har et PROBLEM! Nei, det er ikke for å få oppmerksomhet at jeg skriver det her, blablabla. Jeg bare sier det. For når jeg leser de andres blogger så skriver de det ganske indirekte. Så nå sier jeg det til alle: Hvis dere har et problem kan dere snakke med meg, så kan jeg se om jeg har noen gode råd. Kanskje jeg ikke har det, men da har du uansett fått utløp for følelsene dine. Så det så.

I morgen er det engelsktentamen og jeg gruer meg. Må lese en del senere, men akkurat nå er hjernen min dratt på ferie, jeg er ikke i form. Har vært syk hele helgen og i går. Jeg skal si en ting. Etter jeg var hos A den dagen har jeg vært helt lost. Det er mitt problem. Det ble mye større da han dukket opp på jobben min på søndag. Med henne. Da jeg skulle ta betalt for 2 slush bare sa jeg ettellerannet helt idiotisk som "20 kr... per greie." Jeg bare sto der med hjertet langt oppe i halsen og tenkte at dette skjer bare ikke. Senere da jeg trodde han hadde gått så gikk jeg ut for jeg følte jeg skulle besvime (Fordi jeg var dårlig) Og da kom han og vi pratet litt sammen utenfor. Han virket trist. Og det gjorde vondt og se ham trist.

Uansett. Kanskje jeg ikke er så over det som jeg vil ha det til. Så nå har jeg sagt litt av mitt problem.

Helgen:
Fredag: Tivoli, hjem og slappe av.
Lørdag: Slappe av, jobb.
Søndag: Konfirmasjon til min elskede Tina, jobb.

Avslappingen hjalp ikke på forkjølelsen btw.

Sånn blir resten av uken:
Onsdag: Tentamen, kino med M på kvelden.
Tordag: Jobb, regner med at jeg skal være med Jeanett på kvelden.
Fredag: Handle mat og diverse. På kvelden er det sleepover hos Hege.
Lørdag: Shopping? (PLEASE!) Jobb på kvelden.
Søndag: Faktisk ingen planer.

Og hallo. Jeg reiser til Danmark 16 - 21 mai. Jippi. Å NEI. Det eneste er at jeg får shoppet litt da. Jeg er pengebrukende gal :)

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Du kan prate med meg, om du vil, men det gjer du jo for så vidt allereie òg. :)

Christoffer Utvik sa...

ska værr glad du ikkje va med te london, du... for DER gikk pengene fort!

Anonym sa...

I love my Siri. :)

Jeg prater jo med deg, det vet du, men det er mye jeg vil gruble på en stund alene først før jeg sier noe.

Men jeg føler ikke jeg klarer helt å henge med på dine problemer, for jeg får bare med meg brøkdeler av historien. Hvem er A igjen?

Dessuten skal jeg komme og bowle snart når du er på jobb, så kan du se hvor dårlig jeg er. :D