mandag 31. mars 2008

I'm in the business of misery

Hei, kjære med mennesker.

Jeg er dø. Jeg døde for mange timer siden. Det er mandag. Selvfølgelig døde jeg.

Klokken 07.25 hørte jeg min pappa ropte: "SIRI, Du må komme ned, klokken er fem på halv 8, vekkerklokken min ringte ikke!" Jeg sukket. "Ja vel..." før jeg gikk ned på badet der det var kaos. Til slutt fikk jeg være for meg selv og brukte 10 min, det er bra gjort av meg. Så var det rett til helvete aka skolen.

Aleksander må roe seg kraftig ned sier han. Egentlig mener han meg. *fnisefnizz* (Det var Al som skrev de greiene, fnisegreiene altså). Men jeg bare babler og babler i vei om tutt og ingenting..:! Se på meg bable! bableblablabla...... (Det sa også Aleksander...)

Siri: Han liker å skrive på tingene mine. Feks på prosjektet vi driver med nå. Han skrev om bæsj i bleier og sånn...
Al: NEHEI! hun skriver om bleier, og da er det vel naturlig at jeg nevner ordet "bæsj", right?! Folkens...?
Siri: Slutt å snakk om avføring...
Al: STFU... kozzeklemZ :D
Siri: Nå prøver Utvik også å bli med i denne samtalen... Men faktisk er det bare jeg som skal skrive. Fordi jeg dør. Som sagt.

Altså: Jeg er lei!!!!!!!!!!!!! Al: Legg til et utropstegn til, du?

Nei. Jeg vil ikke snakke mer med deg nå. Nå vil jeg hjem.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Beste blogentry ever! :D
:P

Valkyrje sa...

Snart ferdig!
Love the quotes.

Valerie sa...

I dont get it, men Al var med i det så awh <3 xD

Siri sa...

hahaha, aleksander tok over blogginnlegget mitt... :(

Anonym sa...

:P

Anonym sa...

Haha, dåkker e rare.