søndag 9. mars 2008

Kiss kiss

Jeg lurer på hvorfor det ikke går an å blogge om bare en ting? Altså, nå snakker jeg for meg selv. For når jeg skal blogge om en ting glemmer jeg alltid ut hva det er, så bare babler jeg om veldig mange unyttige ting. Men jeg regner med at det er det som gjør Broken Doll til Broken Doll.

Om ca 1 time er jeg på vei til kinoen for å se Mannen som elsket Yngve. Når den er slutt ska vi ned på China House for å spise. Jeg tror det er China House, eller er det New China House. Aner ikke hvilket som er hvilket. Men det spiller ingen rolle. Uansett gleder jeg meg til en tur med Jeanett og Hege.

Jeg har enda ikke tatt bilder til saken min i Intro. Vet ikke hva jeg skal bilder av. Det er så kjedelig oppgave at jeg spyr. Jeg er drittlei media. Det gjør meg helt gal i hodet. Men det er bedre enn allmenn og IB og alt det der da. Der hadde jeg blitt slaktet.

Andy er her. Han tror det bor en mulvarp i stolen min. Den lider av humørsvingninger og ensomhet. Han har langt krøllete hår, er feit og bor hos moren sin, nevnte jeg at den er 43? Den har visst spionert på meg i dusjen og likte det den så. Han ser på meg når jeg sover også tydeligvis.

Jeg har begynt å øve på samfprøve! OH MY GOD! Har skrevet notater for 7 sider. Må øve mer i morgen. (Mulvarpen syns at det høres bitchy ut og skrive oh my God, btw)

Nå tror jeg at jeg får publisere dette her. Det er bare det at jeg har ventet fra blogginnlegg fra vennelisten min hele dag, så jeg bestemte meg for å blogge litt selv.

See yah bitches <3

7 kommentarer:

Valkyrje sa...

Likar innlegga dine, eg. Den muldvarpen høyrdest litt nasty ut!


Korleis hadde du det i går? :)

Valkyrje sa...

(Forresten: ignorer det faktum at eg berre kan gå til den andre enden av klasserommet for å spørje om korleis gårsdagen var. :P)

Siri sa...

D va knallkjekt :)

Valkyrje sa...

Så bra! :D
Du likte filmen?

Siri sa...

jaa digg :D XD

Anonym sa...

Haha, høres dritkul ut, den muldvarpen. Hva heter han? :D

Siri sa...

han har ikke noe navn tror jeg :/