mandag 24. mars 2008

I'm not holding my tongue for you anymore, I'll scream so loud 'til I drown you out!

Jeg er lei av at du skal kødde med hodet mitt. Derfor har jeg bestemt meg for å stenge deg ute. Jeg gidder faktisk ikke mer. Så dra deg vekk og holdt deg borte, for du er en manipulerende idiot som jeg ikke orker å ha noe med å gjøre. Bare lur deg selv til å tro at du er en snill fyr som gir jenter sommerfugler i magen og at alle elsker deg. Det skulle jeg sagt forrige gang du ringte.

Derfor skal jeg glemme ham. Det har jeg bestemt.

Jeg er litt forvirret nå. Jeg håper det går over. Men vil ikke skrive om det her egentlig.

Uansett; lenge siden sist! Tror jeg. Det er ikke greit uten media. Nå kjeder jeg meg ikke. Haha, jo da, men da kan jeg gjøre andre ting.

Jeg har brukt ferien til å slappe av, jobbe, bowle, spille biljard, kjøre turer, hører på musikk, se film, gå på amanda, sove hos Jeanett sammen med Hege og Oda og vært på fest hos Elisabeth. Det har vært en av de beste ukene på lenge.

Jeg ville egentlig bare blogge fordi det er lenge siden sist. Men jeg har ikke noe å blogge om akkurat nå. I dag aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jobbe hvis pappa ringer meg og trenger hjelp. Det hadde vært ganske greit for i dag er det dobbelt betalt. Denne måneden har jeg tjent 4000 til nå, skal jobbe på onsdag. Og har fri til helgen, det er herlig det.

Savner at noen blogger. Oda sitt innlegg var dødssøtt :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oda blir veldig glad når Siri sier at Oda sitt innlegg var dødssøtt! :D

Valkyrje sa...

GirlpowaH!

Og ja, Oda sitt innlegg var supercute. <3

Hilðe sa...

Yaaay! Someone moved on! :D

Haha, håpa kje faren din har nevnt nåke om det håplausa bowlingtalentet du har som venninna? xD HAH! xD *I'm ashamed. Eg traff faktisk kjeglene før!:P *

Jaffal bra at du har hatt ei bra veka, og ein fin ferie. Og steikje te shoppingpenger du har nå! :O

Angela sa...

Kas innlegg va det? Kjekt å bare blogga om alt og ingenting O .. :)