fredag 14. mars 2008

What you said when you left just left me cold and out of breath

Fredag

Og påskeferie. For meg er det aldri helg før 11.15, det er 2 timer til. Da er gymmen ferdig og det eneste som gjenstår er en samf time og to norsk. Og norsk er mitt yndlingsfag så det gjør ingenting. Den samf timen går som oftest fort, med mye prat.
I helgen er jeg xkveld2 så da må jeg sikkert jobbe i dag og i morgen, men da får jeg jo tjent meg litt penger. På mandag skal jeg være xdag med Dainora, så jeg gleder meg. Tenk. Om 2 timer er det ferie. Om to timer har vi spilt innebandy. Jeg håper det blir gøy, antageligvis ikke. Negativ. Men det driter jeg i for å si det på den måten. Gym er terror fra helvete. Det hadde vært tusen ganger bedre om vi fikk gjøre hva vi ville istedet for å tvinge oss til å spille fotball o.l. Kanskje vi faktisk hadde gjort noe hvis vi fikk velge. Det har de ikke tenkt på nei.
Jeg gleder meg til norsktimen i dag. I går snakket jeg og Jeanett om dette. Fordi jeg hater gym så hun at det var mye unødvendig. Men det var det i andre fag også, som å lære om Ibsen osv. Men jeg kan godt lære om Ibsen. Jeg vil lære meg alt norskhistorie. Vil lese mange millioner bøker og gi ut min egen.
Sverre er på besøk i dag. Han kommer alltid når vi skal gå. Hmmm?

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Gymmen va jo gøy! :D

Anonym sa...

Gym sugeeeeer. MEN innebandyen var faktisk gøy!

Valkyrje sa...

Eg elskar norsk og eg diggar Ragnhild. <3

Oppvarminga i gym var ganske crappy, men sjølve innebandyen var fun. Syntest eg, i alle fall. Herregud, Anders og Heine må vere verdas dårlegaste taparar. xD