tirsdag 25. mars 2008

He means nothing to you, and you don't know why.

Jeg vil ikke tilbake på skolen. Jeg vil ha fri resten av livet og bare ta ting med ro. Jeg gleder meg sånn til sommeren. Bare ligge på terrassen og slikke sol. Det skal bli digg. Og når det ikke er sol skal jeg scrappe og se film og være med jentene.

Akkurat nå gleder jeg meg til Danmark, håper Tina og dem bestiller snart, da er sommeren reddet for godt. Da gjør det ingenting om jeg har bursdag i der heller. For da kan jeg få klem av minst en av bestevenninnene mine i hvert fall, og vi kan gå på byen eller stranden eller gå ut. Det hadde vært fint.

Jeg har fått munnsår og jeg tror jeg klikker. Noen som har gode ideer for å få det bort?

6 kommentarer:

Kristin sa...

Gleder meg så sykt til sommeren eg og :D
apoteket-ProLip

Valkyrje sa...

*sukk* Ja, det hadde vore fint med fri resten av livet, eller i det minste ein frilansjobb. Eg kjem til å døy om eg må ha ein fast jobb med faste tider, working nine to five and all that jazz. Eg meiner det, eg kjem ikkje til å klare det. JA TIL EIT LIV SOM SVOLTANDE KUNSTNAR!

Anonym sa...

Snøvasking e jo alltid effektivt... xD

Siri sa...

Kristin: Takk, eg kjøpte den :)

Birte: Akkurat!

Al: Fuck you... :(

Anonym sa...

sorry, då! :(
:P

Angela sa...

Nei eg vil heller ha ein spennanes jobb fra 9 - 5 eg altså! :D

Jeei te bursdagsfeiring sammen .. ;)