fredag 7. mars 2008

What do I have to do, to make you want me?

Fredag, det er fredag. Vi slipper gym i dag, det gjør at dagen er reddet på mange måter. Dainora kunne ikke være med på shopping i dag, så jeg og Mette skal gå etter skolen. Gleder meg masse. Håper jeg finner noe fint. Om 30 minutt har vi fri i 2 timer... Så er det samf, så norsk. Så vi får gå klokken 14.00.

Det var noe jeg skulle si, men jeg glemte det. Er i hvert fall ganske rolig, men det er alltid stille før stormen, er det ikke det de sier? Jeg tror stormen kommer i morgen, og den kan enten bli bra eller dårlig. Men jeg vil satse på at den blir bra, for det hadde vært fint.

Nå er det snart ferie også. Bare 6 skoledager igjen (med denne). Det skal bli herlig med fri. Skal jobbe, men heldigvis ikke så sinnsykt mye. Dagene går egentlig ganske treigt, men på en måte fort. Hva var det jeg skulle si?

Eller, det er jo noe, men det kan jeg ikke blogge, eller jeg kan jo men. Du vet. De fleste vet det allerede. Det gjør meg glad, men litt trist. Egentlig bare forvirret. Men jeg skal smile meg gjennom resten av denne dagen, kanskje sove litt i kantina i de 2 fritimene. Hvis det går an da.

Jeg savner at folk blogger. Jeg digger å lese dem. Uansett hva det er de snakker om. Det er bare fint å lese. Jeg føler jeg har lært mange av vennene mine bedre å kjenne gjennom å lese bloggene deres. Det er ganske greit.

Nå får jeg gå å snakke med Oda og Birte <3

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Søte deg. :)
Det vart dårleg med den shoppinga though..?

Angela sa...

Føle liksom me holde kontakten mer når me blogge .. :P

Anonym sa...

Jeg er jo helt borte i Tommy-tanker for tiden, så jeg glemte helt: hvordan gikk det i dag, egentlig? Kom han for å spille biljard? :D

Siri sa...

naj hehe

Valkyrje sa...

(Birte har òg skrive innlegg, sånn btw.)