lørdag 15. mars 2008

You left me like a broken doll

Dette er innlegg nr 100.

Tenk på det, i 100 innlegg har jeg lagt ut om livet mitt i denne bloggen. Det er ganske skummelt. Jeg laget en header for å feire. Fie lærte meg hvordan på skolen en dag. Jeg er ikke så smart.

Dette er første dag av påskeferien, jeg har brukt den til å dusje lenge, bruke en halvtime på å sminke meg, sett på OC, vært med pappa ut en tur, spist pizza, tatt bilder av meg selv og slappet av. Vi skal kanskje gå å bowle nå. Gleder meg. Er xkveld2 i dag. De trenger meg ikke der i dag.

I går var det en rar dag på jobb. Jeg kom klokken 17.00 og da var det bursdagsselskap. Det var over 30 unger. Jeg og Mette kjeftet på en av gjengene i 2 timer. Til slutt klikket det for meg og jeg skrek til 4 av dem rett foran foreldrene. Hadde den dårlige samvittigheten etterpå. Mettes venninne sa jeg hadde skremt henne også. Men hallo, når foreldrene ikke stopper dem en gang. Når vi har sagt tusen ganger at de ikke får oppføre seg på den måten. Jeg hadde vært så flau hvis det var mine unger som var sånn. Uansett så gikk de heldigvis etterpå og ting roet seg helt ned. jeg har aldri sett så lite folk der på en fredag kveld. 6 baner i gang. Hallo? Hvor var folkene? Jeg sa at de fleste var nok på fjellet nå. Men det er da flere folk her i byen som ikke skal dit? Det er ikke det at jeg syns sheiken er et jævlig bra hengested, men folk har kommet dit da det var både storm, snøstorm og fossende regn, så jeg fant det bare litt rart.

Grunnen til at jeg bryr meg er at jeg ikke får jobbe nå. Bare når jeg er xdag (KANSKJE). Til sommeren etter jeg er fylt 18 skal jeg få egne skift. Nå har jeg altså lyst til å bowle. Henge med Dainora og Jason og smile å le. Pappa sier at mamma må kjøre oss hvis vi skal ned, men hun er på tur med Leo. Tviler faktisk på at vi kommer til å gå ned dit. Pappa vil ikke være der mer enn nødvendig. For meg er det blitt mitt 2 (egentlig 3, Hege har mitt 2) hjem. Jeg savner å være der av og til. Noen ganger hater jeg det, som sagt før i denne bloggen. Men akkurat nå er alt veldig bra der.

Så gratuler meg med 100 meningsløse innlegg. Jeg fortjener det ;)

7 kommentarer:

Hilðe sa...

Mihi, gratla!:P

Angela sa...

GRatz! :)

Valkyrje sa...

Congratulations, babe! :)

Eg og Hilde tenkte å ta oss ein bowlingtur på tysdag. :)

Siri sa...

ka ti då? eg o ska kansje d.

Valkyrje sa...

Veit ikkje klokkeslett enno. :)

Kristin sa...

Søt header :)
Gratulerer med 100 meningsløse innlegg, eg like å lesa bloggen din ;)

Anonym sa...

Grattis :D