onsdag 19. mars 2008

I'm addicted to you <3

David Boreanaz

Jeg elsker David. Seriøst. Det kiler i magen hver gang jeg ser ham. Hvis jeg skulle valgt en kjendis jeg ville møtt, måtte det blitt ham. Jeg har brukt den siste timen til å se på ham på youtube.

For å være helt ærlig har jeg trodd jeg var lei av Buffy og Angel. Jeg tok FEIL. For de som ikke vet det, eller ikke bryr seg, (I don't care I'm telling you anyway) har Joss Whedon laget 2 nye tegneserier. Buffy sesong 8 og Angel after the fall. (sesong 6) Jeg har hatt dem på pcen min i evigheter og ikke giddet og lest dem. Men jeezezchrist, hva gikk av meg? Jeg begynte å lese Angel i forgårs natt. Og jeg smilte så jeg trodde ansiktet mitt skulle slå sprekker. Jeg lo ned i puta for å ikke vekke familien og jeg elsket det. Jeg elsker DAVID BOREANAZ. Etter å ha lest de 3 Angel tegneseriene gikk jeg over på Buffy. Dessverre har jeg bare 1-9, så mangler jeg 10, men har 11-12. Så jeg venter på nr 10. Jeg er helt med. Helt med skal jeg si deg. Det er så gøy med Buffy, Dawn, Xander, Willow, Giles, Andrew og Faith + 1500 nye slayere. Jeg skal være ærlig og si det er ting jeg ikke forstår, men allikevel er det noe av det morsomste jeg har gjort på lenge. Jeg har aldri sluttet og likt Buffy tydeligvis, jeg har bare lagt det litt på hylla og nå tørker jeg av støvet og setter det i gullramme, okei?

Uansett om David har gått fra Angel til Seeley Booth, er han fortsatt min engel. Det som er digg med Bones er at det på mange måter kan minne meg og Buffy og Angel. Det er en gjeng som løser mysterier/drapsgåter. Kanskje kjemper de ikke mot vampyrer og demoner, men noe enda verre; Mennesker som har gått over til den mørke siden. (I hvert fall noen av tilfellene) Bones har en fantastisk god dialog, og spenningen er på høyt plan hele tiden. Kanskje det ikke er som CSI, jeg aner ikke for jeg har ikke sett på det, men for meg er det et av de beste programmene jeg noen gang har sett. Karakterene forelsker du deg i, for hver og en har sin unike personlighet man faller for om man vil eller ikke.

Takk David, for at du får meg til å smile når ting er tøft. Du er den beste skuespilleren jeg vet om. (James Marsters også, men nå er jeg inni en Davidfase jeg tror det blir vanskelig å komme utav.)

Så unnskyld meg, jeg MÅ se på Angel.

6 kommentarer:

Valkyrje sa...

Aaawh, you're such a cutiepetudie! :D

Angela sa...

Når du nevne det, så DIGGE eg O Buffy! Tar kakå! Men e kjekkast når Xander e der, for han e kuuulast !! :D:D

Anonym sa...

omg... fjortizzz... xD
haha...

Anonym sa...

Nå har det meste av det ikkje på langt nærme same kvalitetsnivå som After the Fall og Season 8, men det er eit utall med ikkje-canon buffy- og angelteikneseriar som Joss ikkje har vore personleg involvert på der ute om du er interessert på generelt grunnlag. Og så er det jo Fray. Har du lest den? Rimeleg fantastisk med tanke på at det var Whedons fyrste forsøk på å skrive teikneseriar. Dessutan kjem det jo ein Buffy-Fray-crossover i season 8 i sommer, så då er det ekstra skøy å ha lese den. ;)

Siri sa...

Jepp, jeg har lest Fray, du sendte meg det for lenge siden, men jeg husker ikke alt av det da.

Anonym sa...

Vel, då har du noko å kose deg med å lese omatt i sommer før Season 8 sin #16 kjem ramlende. ^^