søndag 28. oktober 2007

You don't even recognize the ways you hurt me, do you?

Nå sitter jeg her, søndag ettermiddag. I morgen på denne tiden har jeg vært fri fra skolen i 45 minutter ca. Jeg er ganske sliten for tida. Av mange grunner egentlig. Det har vært stress på skolen, er en av dem. Men det går vel fint, håper denne uka blir litt lettere.

Hva har jeg funnet på denne uka? ( For de som bryr seg; )
På mandag husker jeg ikke en gang. På tirsdag var jeg hjemme, for jeg led av søvnmangel, magevondt og kvalme. De andre dagene har jeg vært med Hege. På fredag var jeg, Oda, Jeanett og Hege på amanda, det var veldig morsomt. Vi har det så bra sammen. Etterpå skulle Oda ned til Astrid eller noe, så vi andre gikk til Hege. I går var jeg, Oda og Jeanett i byn, Hege jobbet den dagen, og senere på dagen var jeg hos Oda og scrappet litt. Så kom Tina til meg en tur. Vi lo ekstremt mye, den jenta er så herlig. Vi har allerede begynt å planlegge sommerferien. I dag har jeg sett film 4 timer og ellers fikset litt i scrappekroken. Venter på å få beskjed om når vi skal spise og når jeg er ferdig med det tenkte jeg at jeg skulle få tak i Hege og Jeanett for å spørre om de vil finne på noe.

Jeg har drømt mye rart i helga, problemet er at jeg ikke husker noe av det, haha! Jeg vet bare at når jeg våknet så tenkte jeg: What the fuck?! Og lo for meg selv.

Ellers skal jeg snakke med engelsklæreren vår på tirsdag. Det blir nok spennende.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Skal du prate med Mette? Scary!


Håpar dei neste vekene vert betre. <3