onsdag 3. oktober 2007

Take everything from the inside, and throw it all away.

Seriøst. Hva skjer med meg? Først er jeg så sinnsvakt glad, men så går alt tilbake. Bare den minste ting får meg til å tenke. Som sko, soving, edderkopper, jakker, bukser... what? Jeg er så patetisk. Ligger over pulten og føler at jeg ikke får puste.

Mp3en har ikke mer batteri. Det er irriterende. Jeg ender opp med å hørre stygg techno, nå er det pelle politibil, så det er ok. For han er søt. Jeg er en barnslig sjel. Men jeg syns ikke Pelle er 3 meter... Det er å ta litt i. Eller hva?

Dumme mp3. Jeg vil høre på Linkin Park eller Nickelback eller Breaking Benjamin eller Three days grace. Finne sangene som treffer hjertet mitt. Da slipper jeg å tenke så mye. Nå det mummi sangen gjengen i hjørnet spiller. "ja det er mummi"... Jaha.

Jeg er sliten i dag. Ville ikke på skolen, ville bare sove meg ut av dette helvete og våkne når det er over. Jeg kan ikke gråte her. Jeg kan ikke. Det har skjedd for mange ganger. Det er flaut og grusomt, det er så lett å miste kontrollen når jeg er sånn som dette...

Jeg tenkte jeg kunne skrive en huskeliste over ting jeg må gjøre før jeg reiser;

Oppdattere mp3en (kanskje begge mp3ene)
Lade filmkamera, digitalkamera og speilrefleks.
Skifte neglelakk
(Nå er det brannmann Sam de spiller)
Bytte på senga mi
Rydde rommet
Veksle penger til danske kroner
Skrive liste over hva jeg bør kjøpe når jeg er i Danmark (ja, jeg liker lister)
Skrive og sende brev
Bli venn med pappa, i hvert fall så mye det går an.
Være mest mulig med Hege.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

<3

Eg veit det gjer vondt og eg skulle ynskje eg kunne ta det bort. =/ Men du kan gråte på meg når som helst. Det er ikkje noko flaut med å ha kjensler. Modig av deg å vise dei.

Siri sa...

Men ikke foran alle vel... vil ikke at alle skal se hvor svak jeg er.

Valkyrje sa...

Ein er jo ikkje svak fordi ein gråter.

Whiro sa...

På ein skole så Vardafjell blir du sett på som svak dersom du grine.
Enten svak elle emo.