mandag 15. oktober 2007

And I am here still waiting

I'm falling apart
I'm barely breathing
With a broken heart
That's still beating


Vel tilbake etter en høstferie som var helt ok, feriemessig, så har vi sett film og pratet litt om prosjektet vi skal ha. Jeg skal være barnevakt igjen. Kanskje jeg kan ta henne med til scrappekjelleren og binders sånn at jeg får kjøpt fotopapir og de små scrappbøkene. Scrappekjelleren åpnet på lørdag, det var skikkelig gøy, bruke nesten 200 kr. De har så mye jeg vil ha, må bare styrke meg litt.

Jeg er sliten. Jeg vil gråte. Tårene fyller øynene mine uten noe problem. Jeg sendte melding i dag. Fordi jeg er dum. Jeg drømte så godt i natt og da jeg våknet var det ikke sant allikevel. Så derfor gråter jeg i dag. Og det blir ikke bedre. Det gjør det visst aldri. Hva har jeg gjort for å ha det slik som dette?

Har i hvert fall litt skrivelyst i dag. Men jeg må øve til prøver å være flink jente. For jeg må ta meg sammen.

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

And we, we will survive! 'Cause we have to.

Siri sa...

Ikke egentlig

Anonym sa...

Så mye penger som du bruker på scrapting, vil jeg veldigveldig se resultatet av scrappingen en dag! :)