søndag 21. oktober 2007

I could get used to this

I går var Tina hos meg, det var så kos. Hun har nemlig vært i USA i 3 uker. Vi pratet, så film, spiste pizza og snop og tullet masse. Hun er så søt, jeg blir så glad når jeg er med henne. Gleder meg til sommeren og vi skal reise til Danmark sammen slik vi alltid gjør. Hun ble hentet ganske tidelig så jeg gikk bort til Hege, Jeanett var også der, så vi så film der og.

Jeg har begynt å tenke på julegaver. Det er bare 2 månder til ca. Jeg skal være barnevakt i 2 uker om et par uker, så da tjener jeg vel litt penger. Men problemet er hva jeg skal gi folk. Det er ganske lett med venninner og slikt, i hvert fall i forhold til familien. Føler jeg har gitt dem alt som går an xD Lettere å være liten og lage en figur av leire og de tar helt av. Jeg får tenke mer på det.

Forresten har jeg tatt ut sofaen min og byttet ut tvbordet med det som sto i stua. Så har jeg kjøpt meg en ny pult, så nå har jeg laget scrappekrok. Wee :D Det er så gøy, men den er ikke helt ferdig, må få noen hyller osv.

Er vel ikke så mye mer å si? Har vært en stressende uke og en chill helg.

8 kommentarer:

Valkyrje sa...

Var nødvendig med ei chill helg etter denne psychoveka.

Siri sa...

Ja mildt sagt :S nå e d snart igang igjen. men tror eg kan lika detta prosjekte :D

Valkyrje sa...

Ja, eg òg. I alle fall om me får jobbe åleine, eller med nokon valfrie. Om dei skal pare oss med parallellklassen, då... då veit eg ikkje kva eg kjem til å gjere.

Siri sa...

Ja. Detta blir... kjekt. Å NAI! XD Omg. Nå har det gått for longt. Eg må bare le eg. Haha! Jaja. Får jørr d besta utav det :)

Angela sa...

Bra du glede deg t sommaren!! :D

Valkyrje sa...

Eg kom i det minste på ei ganske grei gruppe... Og det gjorde vel du òg? :)

Siri sa...

Ja veldig :) Filmen våras blir kje så bra, men me har jaffal hatt d løye. Trodde detta sko bli dritvanskli eg :S men så jore d kje d.

Angie: sommaren? XD Jo da, glede meg t den o. ^^

Valkyrje sa...

Eg veit ikkje heilt om vår er bra eller ikkje. xD Den er ferdig redigert, i det minste. Eg må skrive rapporten ferdig, that's all...