onsdag 10. oktober 2007

Cry me a river

Vet jeg har blogget en gang før, men så sjekket jeg blogger og Oda hadde lagt ut denne så jeg fikk lyst å svare på den, for sånn er så moro og jeg kjeder meg litt. Har vondt i hodet :/ Men jeg svarer på norsk da.

01. What are you listening to right now?
Tven

02. What's your favourite number?
21

03. What was the last thing you ate?
Kebab

04. If you were a crayon, what color would you be?
Rosa :D

05. How is the weather right now?
Kaldt, men det er mørkt så jeg vet ikke om det er overskyet eller noe slikt.

06. Who was the last person you talked to on the phone?
Mange dager siden jeg pratet i telefonen. Jeg tror det var Hege, for det er helst henne jeg pleier å prate i telefonen med.

07. The first thing you notice about the opposite sex?
Uhm... Vet ikke helt, det er jo utseende, men så humor, for det er viktig.

08. Do you have a significant other?
Kan noen forklare spørsmålet?

09. Favorite TV-show?
Angel, Buffy, Firefly, Lost, Married with children, That 70 show, Medium, Joey +++

10. Siblings?
Andy, min lillebror

11. Height?
160 :(

12. Hair color?
Brun, mange nyanser. Litt blondt i det fra da jeg farget det.

13. Eye color?
Mange forskjellige.

14. Month?
Juni, Juli, August og Desember :)

15. Have you ever cried for no reason?
Skjer hele tiden

16. What was the last movie you watched?
Terminator går på tv nå. Men så andre sesong av Joey i går eller forgår.

17. Are you too shy to ask someone out?
Spørs hvem det er og hva jeg føler for dem

18. Can you do a headstand (not using the wall)?
Hahahaha, moro med litt humor i hverdagen.

19. Do you want your friends to respond to this bulletin?.
Ja, det hadde jo vært gøy.

20. What books are you reading?
Ingen nå, leser mest tegneseriebladet, Billy.

21. Piercings?
2 hull i hvert øre, skal ta et til i vinter tror jeg.

22. Favourite movies?
Liker mest serier, men mange filmer og, sånne med pervohumor er best. Fjortisgreier.

23. What were you doing before this?
Surfet Facebook, nettby, vg og zyphnet

24. Favorite flower?
Fioler

25. Have you ever fired a gun?
Nei, og det skal jeg ikke heller.

26. Do you like to travel by plane?
Jeg har aldri flydd og vil ikke heller.

27. How many pillows do you sleep with?
Har sovet med 2 siden sommerferien men så pakket pappa den ene bort.

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Cutieyou. :)

Anonym sa...

Survey er stas. :D