tirsdag 2. oktober 2007

I wanted you to know, that I love the way you laugh

20 dager. Det er gått 20 dager. Det er evig. Og det er 28 dager siden jeg så ham sist. Jeg får såvidt puste. Alt gjør så vondt. Nå er det kanskje mange år siden jeg ser ham igjen. Som forrige gang...

I dag har vi hatt mediafremføring. Det gikk til helvete. Jeg hadde ikke med meg ting jeg burde og jeg bare rotet alt til for jeg visste ikke hva jeg skulle si osv. Så hadde vi skrivetime i engelsken, tror det gikk greit. Fikk skrive novelle så det var jo greit. Baserte den mest på egne erfaringer. Krangler med meg og pappa.

Ellers så har vi bare hatt media. Derfor jeg sitter her. Men om 10 minutt er det bare 1 time til vi skal hjem.

Jeg er barnevakt denna uka. Begynte på søndag og skal være til torsdag. Får ikke penger fordi jeg og pappa har kranglet så bare faen. Jeg depper. Masse. Heldigvis kommer Sigbjørn i dag. Det blir nok humor, pleier det. Evigheter siden jeg så ham.

Jeg blir mobbet av Floyd og Utvik, om at jeg er same og masse sånn tull. Vi har syke msnsamtaler.

Vet ikke hva jeg skal si. På fredag reiser jeg til Danmark for å "slappe av". Jeg må øve på samfunnsfagprøve og slikt tull. Norsken og kanskje. Får gå tideligere hjem på fredag. Som om det er noen trøst. Egentlig er det litt. Men jeg vil ikke reise. Greit nok, gleder meg til å shoppe litt, men det kunne vi reist til stavanger for å gjøre. Dessuten er jeg så redd for at det skal skje noe, men jeg blir jo alltid sånn... paranoid og dum og patetisk.

Båten er fremme 08.30 lørdag morgen. Yey, stå opp kl 07.00 eller noe da. Så kommer vi hjem på torsdag kveld, båten skal være inne i stavanger 21.30 så skal vi kjøre hjem. Slitsomt. Hater å ta båten på dagen. Heldigvis skal vi ha lugar med tv og slikt. Jeg skal prøve å sette opp sånn ferien ca blir:
Fredag: Reise
Lørdag: Komme fra 08.30 - Kjøre 2-3 timer til seawest og pakke ut osv. Handler vel og slapper av i husket.
Søndag: Tur til Blåvann og Vardø
Mandag: Esbjerg <3 Shopping på høytplan håper jeg.
Tirsdag: Er ikke sikker, spørs hvilke byer som ligger rundt der. Kanskje vi bare slapper av, eller kanskje vi tar Esbjerg her og ingenting på mandagen. Det hadde vært dumt siden;
Onsdag: Ålborg! Så hvis vi drar til Esbjerg dagen før så er vi sikkert slitne. Uansett, så skal vi dra fra huset da, tror vi må være ute til 11.00. Så skal vi kjøre til Ålborg. Vet ikke hvor lang tid det tar. Kanskje 2 timer. Så skal vi vel sjekke inn på hotellet og dra til byen etterpå. Er veldig glad i ålborg, vet hvor alt er og hvor jeg pleier å finne meg ting.
Torsdag: Båten går 10.30 fra hanstholm (tror det er der, pleier det). Så skal vi bare gro båt hele dagen. Kommer sikkert til å være helt ødelagt når vi er kommer frem til Norge. Så kjører vi til den lille båten, husker ikke hva det heter der. men den som går fra stavanger til haugesund. Så hjem.
Freadag: Være med Hege og Jeanett i hvert fall :)
Lørdag og søndag er usikre. Håper på noe moro da.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Stakkars Siri mi. =/
Eg håpar Danmarkturen kan gjere deg godt og at du får ei skikkeleg avslutting (eller ei ny byrjing) med André, fordi det fortener du. Aller mest fortener du noko betre.