onsdag 10. oktober 2007

You are crazy, you driving me crazy

Nå gror jeg hotell. Det er okei. Men jeg er sliten, denne ferien har vært mye mer stress enn chill. Jeg har sovet lite og vært syk.

Pappa klikket på meg fordi jeg har så "spesiell" stil. Og fordi jeg ikke finner noen klær jeg liker. Men jeg kjøper jo ikke klær jeg ikke liker bare fordi jeg har penger. Herregud. Jeg blir så sint. Alt han gjør er å klikke for idiotiske ting. Men jeg vet jo at jeg gjør det samme, men jeg kan i hvert fall si unnskyld etterpå. Grr...

Uansett, vi skal ut å spise senere, så har jeg planer om å gro internett resten av kvelden, vil ikke være med ned i Jomfru Anes gate. Fulle folk er ikke så moro å se på. Så skal jeg legge meg litt tidelig. Skal stå tidelig opp i morgen. Sikkert før 08.00. Da skal vi spise, så må vi kjøre til kaien og vente på båten i evigheter, den er garantert forsinket for det skjer hver gang. På båten har vi heldigvis luksuslugar. Så da skal jeg sove og se på tv hele turen. Jeg nekter å gå rundt der. Det skal blåse i morgen og da blir jeg sjøsyk.

Gleder meg så sinnsykt til å komme hjem. Det har skjedd så mye dritt. Vil sove i min egen seng, og gå til Hege når jeg har lyst, ha jentekvelder, scrappe, chille og se film til langt på dag. Det er ferie det!

På fredag skal jeg til Oda, gleder meg så ufattelig mye. Vi skal se film, prate og lage nachos. Det blir bra med litt råd fra jentene mine. *savne*

Forresten så er jeg veldig fornøyd med det nye designet mitt :D

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Designet var tøft! :D

Awh, det er så dumt at ferien ikkje har gått som du ville. =/ Men snart er du heime og kan gjere alt det du skreiv om. <3

Siri sa...

ja men det er litt liten tid å gjøre det på.

Valkyrje sa...

Ja, var det då... Og no er ferien augeblikk over. =/