tirsdag 2. oktober 2007

sLiTeN.

I dag har jeg vært med Sigbjørn, det var herlig og avslappende. Bortsett fra alle slagene i trynet. Men jeg lo mye. Lenge siden jeg har hatt det så gøy. Hege var her og litt. Jeg er trøtt nå. Sigbjørn har hatt så mange gullkorn i dag at jeg ikke husker halvparten en gang. Men han sa noe veldig koselig på msn nettopp, som jeg bare måtte skrive inn:


Krølle sier:
menne, koffår har du bare sånne kjekke vennår, så e lette å lika? :P
.•*ღ*•§!r!•*ღ*•. sier:
fordi eg like bare sånne folk xD
.•*ღ*•§!r!•*ღ*•. sier:
koss d?
Krølle sier:
bare lure :P
Krølle sier:
e liksom bare kjekke fålk eg har troffe når eg treffe vennene dine ;)
.•*ღ*•§!r!•*ღ*•. sier:
så bra :) godt å hørra

Møtte Maria og Alfi i dag, lo kjempemye da og. Sjukeste menneskene jeg vet xD Ler meg ihjel.

Men det hjelper ikke når jeg gråter nå.

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Kanskje det ikkje hjelper akkurat _når_ du gråter, men det er vel godt å ha slike minner å sjå tilbake på, og fram til?

Siri sa...

jo, men det hjelper bare når det skjer. når jeg tenker på det spiller det egentlig liten rolle.

Whiro sa...

Hahah, faen så idiotisk. E det virkelig nødvendig å trø inn at det ikkje hjelpe "fordi du grine"?
Du vil ha oppmerksomhet du.