fredag 21. september 2007

Why break what's already broken?

Var innpå en randomblog i dag så fant jeg dette her, så jeg bestemte meg for å svare selv, jeg kjeder meg litt.

1. Yourself: Altfor sårbar
2. Your Partner: Eksisterer ikke.
3. Your hair: Brunt, skal stripe det i dag eller i løpet av helga.
4. Your father: Full av humørsvingninger, men som oftest glad i meg.
5. Your mother: Rolig
6. Your favorite item: Mobilen kanskje?
7. Your dream last night: Gjør meg trist, for det skjer nok aldri.
8. Your favorite drink: Fanta
9. Your dream car: Care?
10. The room you are in: Soverommet mitt, burde kanskje rydde litt. Fått litt orden igjen.
11.Your Ex: Dypt savnet.
12.Your fear: Døden
13.What you want to be in 10 yrs: Lykkelig
14. Who you hung out with last night: Var barnevakt for Ingeborg og Ole. Så kom Hege og var med. Så var jeg en liten tur hos henne etterpå.
15. What you’re not: Lykkelig
16. Muffins: Namnam! Spesielt Birte sine :)
17. One of your wish list items: Han
18. Time: Går for fort, eller for sakte.
19. The last thing you did: Støvsuge og vasket nede.
20. What are you wearing: Undertøy, singlett og bukse.
21. Your favorite weather: Når det er varmt, men det blåser lett, sånn at det ikke er for varmt.
22. Your favorite book: 16&sex, den ler jeg meg ihjel av.
23. The last thing you ate/drank: Cola og en kalktablett
24. Your life: Bør bli bedre snart, ellers klikker jeg.
25. Your mood: Idiotisk spørsmål.
26. Your best friend: Tina, Hege, Alice, Oda, Jeanett :)
27. What are you thinking about right now: Han.
28. Your car: Den er solgt den.
29. What are you doing at the moment: Skriver blogg og hører på Hinder
30. Your summer: Var ekstremt chill, bortsett fra oppussing av rommet, men det var nødvendig og nå er det veldig fint. Ikke helt ferdig enda men. Så var jeg i danmark med Tina og det var bare så herlig. Og shoppingturen til Stavanger, jentekvelder og mye latter. Og han da.
31. Your relationship status: Dø.
32. What is on your TV: Så på sesong 1 av Joey før i dag. Kanskje jeg skal fortsette?
33. What is the weather like: Overskyet
34. When was the last time you laughed: Antageligvis når jeg var med Hege i går.

Akkurat da jeg skrev navnet hennes fikk jeg melding av henne, det var litt kult. Litt sånn magisk kanskje?

Det er OD-dag i dag. Jeg har tjent 235 på å være barnevakt. Egentlig 265, men brukte 30 her en dag. Så derfor har jeg støvsugd og vasket nede for å tjene de 65 kronene. Ellers sov jeg til litt over 10.00 og så laget jeg frokost og så på Joey en stund, før jeg tok et bad, det var skikkelig varmt på badet og jeg ble ekstremt kvalm og besvimte nesten, men er bedre nå. Så matet jeg Leo og strittet håret i mens, så var vi ute på gresset før jeg jobbet. Så sitter jeg her. Venter på svar fra Hege. Vi skal til byen. Haha, akkurat når jeg skrev det svarte hun. Vi skal ta bussen ned 15.40 tror jeg.

Klokken 18.00 skal mamma og jeg hente Andrea på flottmyr, jeg gleder meg så sinnsykt mye til å se henne igjen. Det er over 1 år siden sist. Vi skal på kino i dag, Hairspray, så skal jeg kjøre henne til de hun bor hos. Og i morgen skal vi til byen, så amanda, så skal jeg lage middag til oss. Det blir veldig koselig.

I dag skal jeg ringe. Jeg har lovet Hege.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Ringte du?

Angela sa...

Må bestemma deg om du får lov å ta bussen eller ikkje..

Siri sa...

eg får lov å ta bussen t byn å hjem fra skolen fordi dei har eg tatt 1000 gångår. men d e forsjell på å jørr d å ta an t ein plass eg aldri hadde vært å ikkje hadde anledning t å finna ut kor va før eg sko der. eg e lei meg for at eg ikkje kom men eg hadde masse leksår å eg måtte farga håre mitt fordi d såg ut som et helvete. skjønne viss du e sinte på meg, men eg har sagt unnskyld.

Angela sa...

Ja d går fint, men hvis du tar bussen t byen så ankomme du utforbi huset mitt ca. Bare sånn at du vett d. Va btw du så jekk glipp av noge, va ein av de beste dagane på LENGE! Koste oss så sykt masse og Birte lagte beste maten EVER!(L)
E kje sure på deg pga d, ditt eget valg :)