onsdag 19. september 2007

Put me to sleep evil angel...

I dag hadde jeg en dårlig oppvåkning. Det var pappa som brølte at nå fikk jeg faen meg komme meg ned og at klokka var 07.15. Jeg skvatt som bare det og grep etter mobilen og åpnet den, for en gangs skyld hadde han ikke overdrevet. Jeg lot hodet dette tilbake på puta og hørte at han vekket Andy og. Han går på badet før meg uansett. Jeg knep sammen øynene og åpnet dem igjen, prøvde å få søvnen ut av kroppen. Etter 4 minutt gikk jeg ned. Andy dro akkuart genseren over hodet og gikk ut. Jeg låste badedøra og kledde meg, pusset tenna, sminket meg og fikset håret.

Fortsatt irritert på pappa fordi han hadde ropt så surt til meg da jeg våknet sa jeg ingenting da jeg ankom kjøkkenet. Han kan jo ikke være sinna på meg når det er hans oppgave å vekke meg kl 07.00. Jeg vet det er bortskjemt og alt det der. Men hallo, det ikke bare jeg som blir vekket av foreldrene mine. Jeg sovnet så seint i går. Jeg strittet håret og bladde i blader evig lenge. Plutselig var jo klokka 00.30. Og jeg tenkte: Shit, det er bare litt over 5 timer til jeg skal opp. Jeg sovnet ikke før lenge etter at jeg hadde skrudd av lyset heller. Tenker altfor mye. Jeg husket på hva Hege sa til meg før jeg gikk før på kvelden og smilte for meg selv.

Jeg er så glad jeg har blitt skikkelig kjent med Hege dette siste halvåret. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne nå i det siste. Det er så herlig å vite at hun er i nabohuset og jeg bare kan gå over å prate når jeg føler for det. I går satt vi i hver sin ende av senga hennes med puter i ryggen og tepper over oss. Da jeg gikk klemte vi og hun sa: Ikke gråt i natt, Siri... Og jeg sa at når jeg hadde klart meg en hel dagen uten så skulle jeg vel klare meg over natta. Selv om det er vanskelig har jeg roet meg litt, ikke mye, men nok til at jeg klarer å holde meg fra og gråte på skolen og alt det der. Nå blir jeg sinna istedet. Det går veldig mye utover familien.

Men jeg og mamma var ute en tur i går. Jeg var skikkelig irritert og snopesyk. Så jeg spurte pappa om vi kunne kjøre på rema, men mamma skulle ut så vi kjørte først på sparkjøp, for hun hadde kjøpt en hårfarge der, men den var feil. Så vi kjøpte en pakke med striper som vi skal dele. Lurer på hvordan det blir, det er 2 år siden jeg stripet håret sist så jeg husker ikke hvordan det var. Da hadde jeg dessuten lengre hår. Jeg fikk også sminkefjerner og neglelakk. Før vi kjørte på maxi for å kjøpe snop. Da jeg kom hjem dro jeg dyna og puta i stua og spiste snop og så på Joey sesong 1 som jeg har fått av Stian. Det var skikkelig chill. Lenge siden jeg har klart å ta det så med ro.

Men plutselig kom mamma og Andy og skulle se bonderomantikk. Jeg ba dem ta en tur på karmøy hvis det var så viktig for dem før jeg gikk til Hege.

I går var det russepresident valg mellom Arild og Thomas. Det var moro. Arild var først ut og kom ridene på en medelev som var iført bjørn borg-bokser, dongeribukse, sløyfe rundt halsen og oljet overkropp. Arild selv hadde presteklær på og kom sammen med ei jente som også hadde sånne klær, aner ikke hva jeg skal kalle det. Han delte ut snop og kondomer. Etter å ha holdt litt av talen så han noe sånn: Men nok tull, eg e kje ein prest... eg e bare ein kåt liten gutt me lite hår på leggane å litt kvapsete overkropp. Så strippet han ned til bokser og en gul jentesinglet. Etter å ha danset litt og fått 2 bøtter vann over seg takket han for seg. Så var det Thomas' tur. Han hadde en film der han var en villmann fra skogen eller noe slikt. Så kom han på vardafjell for å bli russepresident. Da han kom inn var han malt helt blå i ansiktet (blåruss) og med en dame på hver side. Etter talen strippet han ned til... en susp og danset på bordene og takket for seg. Da friminuttet nærmet seg slutten fikk vi vite at Arild vant.

Ellers skjer det lite. Det skjedde noe borte på bordet, Birte heiv vann over Alice eller noe slikt, jeg vet ikke xD Jeg hører musikk og tar ting med ro. Vi fikk utsatt til å levere inn prosjekte og bilder til utstilling på Moody til mandag fordi i morgen er det ID-dag og fredag er det OD-dag. Jeg har 100 kr til nå. Skal være barnevakt i morgen så da regner jeg med å tjene 100 til. Så da har jeg bare 100 igjen og tjene. Jeg tenkte jeg skulle spørre om noen ville leie meg, men ved nærmere ettertanke tror jeg ikke det ville vært så lurt. Haha :)

Skal kanskje jobbe med pappa på sheiken, eller støvsuge og vaske huset. Får tenke på det.

Dagens sang: Room 21 - Hinder

11 kommentarer:

Valkyrje sa...

Så bra at du har Hege du kan vere med og prate med som bur så close!

Og ho jenta som var i lag med Arild hadde nonneklede.


Ja, Alice er litt våt no... (Ooops?)

Siri sa...

ja ^^

ja det va d ja

du så jore na våt ;)?

Valkyrje sa...

Mhm, ho vart våt av den hotte Oldenflaska mi. *kul*

Siri sa...

urh, det hørtes ikkje bra ut xD

Valkyrje sa...

Nei, det var litt av poenget. xD


Men jo, Alice vart skikkeleg god og våt. Rrrrrrrr lZZZZZm....

Siri sa...

XD oppå borde å alt :O

Valkyrje sa...

Ja, god plass der. :D

Siri sa...

haha, ja. foran alle ^^ hot.

Valkyrje sa...

MHHHM. Floyd sat og såg på og alt. RawR.

Valkyrje sa...

It SO t0tally was!

Gutar, altså. *sukk*

Angela sa...

Blir gla av å sjå at du oppdatere bloggen din! ;D Sjøl om d kje allti e lika kjekke ting så står der (u).. *Sende sms t Siri* Love u!