mandag 10. september 2007

The days feel like years when I'm alone

Jeg er trøtt igjen. Har i hvert fall jobbet litt. Om ca 40 min skal jeg gå å møte Hege på cash and cerry, så skal vi på sheiken å vente på mamma sånn at hun kan kjøre oss hjem. Har en engelsk bokanalyse å skrive til i morgen. Sliter litt med den.

Skal en tur på amanda i dag, og living, med Hege. Og kanskje Jeanett, kommer an på om hun skal jobbe eller ikke. I morgen må jeg gjøre samf lekser. Ish. Lurer på hvordan det i det hele tatt skal gå med meg til neste år. Kommer til å slite som bare faen med å henge med.

Ellers skjer det lite for tida. Eneste er at jeg savner Andrè. I morgen er det 1 uke siden jeg var med ham. Trist å tenke på.

Blah, kan ikke denne dagen bli ferdig. Jeg har så lyst til å sove. Kroppen min er sliten, og det samme er hodet mitt. Bare tanken på at jeg må gjøre lekser hver dag denne uka er grusom. Ja, jeg har vært lat. Det var sist gang i 6 klasse jeg gjorde lekser sammenhengende.

De neste 35 minuttene får jeg vel gro facebook og webmessenger mens jeg redigerer bilder.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Eg føler med deg, og kjenner det same.
Og du er ikkje åleine. (Eg held framleis rundt deg. <3) Og, vel, eg har heller ikkje skrive teksten enno...