torsdag 6. september 2007

Trøtte tider

I dag våknet jeg, og var enormt kvalm. Jeg var så trøtt at jeg vurderte å bare droppe hele skolen. Pappa ropte på meg klokka 07.00. Jeg sovnet noen minutt før jeg igjen ble ropt på. Jeg sjekket klokka og den var 07.12. Hjertet hoppet og jeg tenkte: Faen. Nede snakket pappa med Andy og igjen ropte han: SIRI!!!! Jeg heiv av meg dyna og gikk surt ned trappa og inn på badet, kikket i speilet og snudde meg bort fra det så fort som mulig. Etter å ha kledd meg, pusset tenna og sminket meg måtte jeg fikse håret mitt, noe som viste seg å være en umulig oppgave. Det endte med at jeg bare gikk ut på kjøkkenet der pappa skar en grimase og jeg himlet med øynene.

Så kjørte vi til skolen og til 2 timer samf. Det var grusomt kjedelig. Jeg sovnet nesten. Er så trøtt for tida. Sliten.

Det har skjedd så mye i det siste. Alt går så fort. Blir litt skremt.

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Det skjer alt for mykje, alt for fort. Alt for mange dumme, triste, deprimerande, frustrerande ting.

Angela sa...

Jaa! Everybody goes EMO..

Valkyrje sa...

Hah. Vel, som i emotional, men ikkje som i stilen. :P