onsdag 12. september 2007

I hate feeling like this, It's so dark, I'm trying to fight this.


I'm asleep and all I dream of, is waking to you.

I dag forsov jeg meg ! Plutselig hørte jeg pappa rope: Siri! Nå må du dra deg ned! Jeg grep etter mobilen og sjekket klokken. 07.18. Jeg slengte av meg dyna og pilte ned trappene og smalt igjen badedøra. Hvorfor var jeg så lite advart? Jeg kledde på meg, var i joggebukse humør. Dessuten er den svarte buksa mi til vask, og de andre buksene mine er for store nå. Så de er ekle å ha på. Jeg pusset tennene, fikset håret og sminket meg før jeg løp opp trappa igjen for å ta på parfyme og gå på evig jakt etter mp3 spilleren min. Apropos. Hva feiler elprice?! Trenger vel for helvete ikk 1 måned på å fikse et jævla headsett?! Propper er ekkelt.

Da jeg kom ned igjen hadde jeg roet meg litt for det var fortsatt 5 minutt til vi skulle gå. Dessverre for meg fant pappa ut at Leo hadde vært syk og lagt fra seg 2 avføringsgaver til meg som jeg måtte tørke opp. Jeg ble ganske sur. Hvem vil vel begynne dagen med å tørke hundedritt?

Uansett, vi ankom skolen klokken 08.00 og jeg var litt trist, men det gikk fort over da jeg fikk bursdaggave fra Birte. Hun sa jeg kunne få den nå siden jeg er så treig med å feire den med dem. Jeg pakket opp og alt jeg kunne gjøre var å smile. Det var en kjempesøt liten svart skrivebok med dødninghoder på. Jeg tok litt av og sa hun hadde reddet dagen min. Men det gjennstår forresten fortsatt å se.

Ellers har jeg vært med Birte i studio og sett på at hun tok bilder. Så var jeg med henne og ga vår kjære x-engelsklærer, Våga, en muffin, som hun hadde lagt. Han tok helt av og sa at hun bare måtte ha ham på lista eller noe sånn. Det var bare så koselig. Han smilte så mye.

Møtte Oda, Astrid, Kristine og ei jente jeg har møtt en gang jeg og Sveinung gikk på Amanda. Hun het Lene Renate tror jeg. Veldig koselig. Jeanett er heldig, hun begynner ikke før 12.40 i dag. Men heldig for meg slutter jeg tidelig. Skal enten ta bussen, gå til rossabø og sitte på med naboen hjem eller gå på sheiken. Har helst lyst å gå ned på sheiken, men vil jo fortest mulig hjem.

Og i dag har jeg endelig fått muffins som Birte har laget, jeg også. Tåler egentlig ikke det. Men jeg tenkte det var ok siden det går så bra med meg nå. Tar bare en medisin og greier, bortsett fra de syredempende pillegreiene. De er rosa, så det er ok og atpåtil er de lette og svelge for de er så små. Anyway; Birtemuffins er herved verdens beste! Jeg gir dem 11/10.

Jeg regner med at resten av dagen kommer til å gå med på å gro webmessenger og facebook. Kanskje jeg kan skrive norsken. Brosjyre min jobber jeg med inni alt det der så klart. Den er ganske ferdig så jeg har god tid.

I dag må jeg gjøre samf. lekser :'(

Dagens sang: Comatose - Skillet <3
I Luv it!

Peace out!

10 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, skjønne innlegget! Verkar som om mange forsov seg i dag... Eg gjorde ikkje det, men det var rett før eg ikkje nådde bussen likevel. Elskar å ha huset for meg sjølv, men om eg kjem for seint er det ikkje berre til å sende melding til mamma og spørje om eg kan sitje på med henne...

Spread the love, veit du. Muffins og alt. Våga er så herleg! <3! :D

Eg veit ikkje korleis resten av dagen kjem til å verta, men eg vert meir og meir kvalm etter som timane passerer. Fem og ein halv time igjen no...

Siri sa...

Tror det er "nasjonal forsovedeg dag" i dag. Hah!
Jeg får ikke bo alene jeg. Gjør ikke så mye. Hadde sikkert freaket ut eller noe. Er så mørkredd at det er farlig! xD

Jeg lager og muffins, men de er med soyamelk og et smør uten laktose.

Det går nok bra skal du se ;) I know it will. Ellers må jeg gå over i Killmode !

Valkyrje sa...

Kanskje? :P Bjørg forsov seg i alle fall.
Eg vert heilt psykisk fucka av mørkret, men det er mest ute, ikkje inne. Men i går var det litt creepy fordi eg hadde satt på oppvaskmaskinen, men så eg hadde eg gløymt den litt ut og den laga nokre heilt sjuke lydar og eg tenkte "Kva i vidaste verd var det der?". Og så tenkjer eg på den historia Floyd fortalte på Blomstølen og går rundt og ser under sengene...

Det høyrest litt... kjipt ut. Sjølv om eg veit at du må det då, med allergien og alt.

Det MÅ det. Faen...

Siri sa...

Årh, jeg og tenker på blomstølen greiene, enda! selv om det er folk i huset mitt er jeg så redd det er en ekstra der.

De smaker helt normalt da, men røra blir litt wierd bare.

Det går bra!

Valkyrje sa...

Og så har eg ei skikkeleg ekkel kjensle når eg skal sjå under, men det er jo ingenting der. xD Men altså, eg låser ikkje døra før sånn rett før eg skal leggje meg, så...

Kult. :D

Eg tvilar...

Siri sa...

Jeg og, skulle se under senga mi, og hallo, den er så lav at ingen kommer under der xD men tror det alikevel, det var en dag jeg fikk for meg at noen var oppi sånn kurvsak jeg kjøpte i danmark xD herregud!

Det går bra. Bare si det til deg selv så gjør det som regel det. Jeg vet det er vanskelig, for jeg prøver selv.

Valkyrje sa...

Ei korg, faktisk?

Eg klarer ikkje. Eg tenkjer konstant for mykje, og analyserer og overanalyserer, så i ein situasjon som denne tar det heilt av.

Siri sa...

En korg ja :S Uff.

"Don't worry be happy" Hihi :) nei da, det er vanskelig. Jeg får melding med en gang du har møtt ham sant?

Valkyrje sa...

Sekundet etter han har gått, skal eg sende melding til deg. :)

Siri sa...

Guud ;)