torsdag 27. september 2007

I'm not o-fucking-key.

Nå er det gått mange dager siden siste blogg. Det er torsdag allerede. 8 dager til jeg skal til Danmark. Jeg gruer meg, men gleder meg på en måte. Pleier å grue meg fordi det er kjedelig og jeg føler jeg bruker opp tid jeg kunne hatt med vennene mine hjemme. Men jeg gleder meg til å shoppe. MYE! Jeg vil utvide garderoben kraftig, men antageligvis kommer det ikke til å skje. Må spare penger til julegaver. Skulle ønske jeg var rik. Vi reiser fredag ettermiddag. Båten går i 20.00 tiden en gang. Så kommer vi ned lørdag morgen og kommer hjem torsdag kveld. Så da har jeg 3 dager hjemme.

Jeg har bestemt meg for å svømme hver dag i danmark. For vi skal bo på et senter som heter seawest. Var der i fjor høst og. Ganske fint. Har internett så da får jeg i hvert fall prate med vennene mine.

Ellers er det drit på skolen. Har et kjedelig prosjekt. Vet ikke hva det er jeg lager produkter til en gang. Herregud. Dette er det værste prosjektet ever. Jeg vil hjem. Sove. I helga skal jeg på kino på fredag med Oda, og kanskje Tina, så skal hun kanskje sove hos meg etterpå. Tror vi får avklart det i dag. Håper det går. Hun reiser til USA på mandag. I 2 og en halv uke :( Grusomt lenge.

På lørdag kommer Tone, Maria og Alice. Vi skal ha Bundykveld og se Bundy hele kvelden, jeg skal lage middag osv. Lurer på hvordand det går. Alle vet at jeg ikke hører til på kjøkkenet. Men det er moro uansett.

Søndag får jeg bruke til å lese til gym"prøven". Må jo kunne noe. Årh. Det føles som tiden står stille. Akkurat som jeg er fanget i en ond sirkel...

I går ryddet jeg og Hege romme mitt. Litt ryddet i hvert fall. Jeg må seriøst få inn et speil der. Og hengt opp lammelene. Bare bli ferdig. Hater at det står så halvferdig. Og nå tenker alle: herregud det klarer du vel fikse selv.
Nei. Jeg gjør ikke det. Jeg kan ikke spikre opp en ekstravegg for å henge opp den stygge stanga og jeg har ikke råd til å gå på speiljakt. Hm. Kanskje jeg kan se litt i dag. Vi skal på amanda. Kanskje jeg drar Hege (og Jeanett?) med meg på living eller noe etterpå.

Må ikke bruke for mye penger heller. De må jeg bruke i Danmark. På julegaver og klær. 6 dager i Danmark. 2 av dem skal vi til store byer. Det blir gøy. Håper jeg får litt ekstra av pappa. Jeg er så bortskjemt. Men det gjør ikke meg noe.

Nå er jeg trøtt. 1 og en halv time til jeg skal hjem og jeg klarer ikke lage noe kult på prosjektet. Ingenting får jeg i godt humør lengre nesten. Tenker bare. På alt. ÅRH! Er så lei av å være en forvirret drittunge.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

<3 you.


Me kan ha det jævleg i lag, på kvar vår kant.

Siri sa...

haha ja, go plan Birte ;)

Valkyrje sa...

Vel, sidan du har ein del planar, og det har for så vidt eg òg, så...

Siri sa...

ja, eg har mången planar for verden

Valkyrje sa...

Det har du nok. :P Eg meinte meir at me ikkje kan ha det jævleg i lag, sidan begge skal gjere på så mykje. Men, ja, det fatta du sikkert.

Blæ. Eg må få meg meir søvn, men det nyttar jo ikkje. Klarer ikkje sovne med så mykje å tenkje på.