mandag 17. september 2007

I'd do anything just to hold you in my arms.

Hvordan klarte jeg å våkne så sinnsykt tidelig i helga? På lørdag våknet jeg 10.00, men en del ganger før det og, men det var da jeg sto opp. På søndag sto jeg opp 09.30 og skrev stil i norsken :S Hva skjer med meg? I går kjedet jeg meg så mye at jeg gjorde litt engelsklekser. Skremmende. Jeg tror alt dette har gjort meg gal.

Hege spurte om jeg ville være med på obs og ta ut penger som hun skyldte Jeanett. Vi tok med Donna. Hun rullet seg i gresset og tok helt av. Hege skrek: KA FEILE D DEG!? MANGLE DU EIN SKRUE ELLÅR NO?! Jeg prøvde å dra henne med meg, fordi jeg var båndansvarlig akkurat da. Men Donna er faktisk 7 ganger større enn Leo, så jeg slet ganske mye. På obs klaget jeg en del og var deppa. Jeg satt på sykkelholdertingen slik jeg gjorde for et par uker siden. Hege sa jeg skulle slutte å tenke på det. Jeg skar en grimase, men holdt kjeft. Vi pratet om bowling istedet.

Da vi kom hjem gikk jeg inn på badet og klikket vilt fordi håret mitt var ødelagt eller noe sånn. Jeg husker egentlig ikke, det hadde jo ikke noe med saken å gjøre. Jeg var i hvert fall ganske følelsesladet. Mamma måtte dessverre være vitne til utbruddet mitt. Jeg skrek at jeg hatet verden og smalt igjen døra på rommet og satt der til vi skulle spise, men jeg spiste lite. Det betyr ingenting lengre.

Etter vi hadde spist kjørte vi ned på sheiken. Det var meg, Hege, Jeanett og søskenbarnet hennes Aurora. Da vi var framme møtte vi Aleksander og litt etter kom Alice. Vi tok en bane med renner sånn for Auroras skyld. Kanskje for vår egen og. Hvem vet. Pappa fikset sånn at vi fikk rabatt. Etter å ha spilt 2 spill og sett på Hege og Jeanett danse på dansematte dro vi hjem. Da hadde vi vært ute et par timer. Jeg satt på musikk og la meg i senga og prøvde å skru av hjernen, men det funket ikke. Istede sang jeg Given up av Linkin Park så høyt jeg kunne for å få ut litt frustrasjon, før jeg lå og kikket i taket. Det ser litt magisk ut, for jeg har 4 rammer på en hylle over senga og når de får lys på seg så gjenspeiler det seg i taket. Så ser det kult ut.

Jeg sto opp etter en stund og satt meg ved dataen og grodde litt facebook og alt det der. Jeg og Alice hadde en morsom samtale ut på kvelden, men jeg husker ikke hva vi snakket om. Pappa ropte i hvert fall at jeg skulle dra meg ned. Så jeg skrev til henne: Pappa seie eg ska dra meg ner.
Alice: Kan du kje spør om du kan få gå?

Såh, ja. I dag morges fikk jeg en søt god morgen melding av Birte. Men jeg sovnet igjen før jeg fikk svart. Så glemte jeg den litt fordi jeg stresser sånn om morgenen, men kom på den når jeg satt i bilen. Noen ringte meg i dag, men nr var ikke lagt inn på mobilen, og jeg merket det ikke før det var sluttet å ringe. Så da jeg kom på skolen søkte jeg på det og det var en eller annen Vladimir fra oslo. Jeg kikket dumt på dataen og slapp ut et: ooookeeey? før jeg og Alice gikk ned i kantina for å planlegge hva vi skal ta bilder av til utstillingen på cafè moody. Jeg har en sinnsykt morsom ide. Håper jeg får det til.

Nå er det snart matfriminutt og 4 timer til vi skal hjem. Jeg er veldig nervøs for senere i dag, men det må bare bli gjort.

6 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg ville berre få deg til å smile. <3


Eg håpar alt går bra seinare i dag. Du må fortelje meg etterpå, sant? Slik som då eg sendte deg melding på onsdag.

Birte loves you.

Siri sa...

D jor eg o :)

Ja, viss eg ikkje blir heilt mongo i hodet så jørr eg d. xD

Siri loves Birte 2

Valkyrje sa...

Yay! :D

Awh, det går sikker fint. Alice skal jo vere med?

<3

Siri sa...

Ja hu ska d, men uansett.

Valkyrje sa...

Eg skal ha deg i tankane. <3

Whiro sa...

Det e ett år ventetid på Moody ;p