lørdag 27. desember 2008

Where did you go?

Jeg savner playstationspillene mine, jeg leste på Kristins blogg at hun hadde fått igjen et gammelt hun hadde savnet. Og jeg har hatt det veldig sånn nå i mange dager. Jeg fikk for meg at jeg måtte spille Crash Bandicoot - Warped, men det viste seg at pappa hadde solgt det og de fleste andre playstation 1 spillene våre for lenge siden. Så hvis jeg skal få tak i det må jeg kjøpe det på Ebay og det forstår jeg lite av. Og jeg har ikke så kort. Men det er ikke bare Crash 3 jeg vil ha, også 1en er supermorsom, men mest av alt savner jeg Croc - Legend of the Gobbos, det er et helt nydelig spill om en liten krokodille som må redde Gobbosene fra monsteret som har fanget Gobboskongen. Jeg fant et gammelt PS1 spill på gamestop som heter Rayman, har spilt det litt, men det når ikke opp i det hele tatt. Jeg spilte Croc mye før, men en dag jeg skulle spille var det bare borte og siden har jeg aldri funnet det.

I natt drømte jeg at Kristin hadde ryddet og funnet akkurat disse 3 spillene og gjerne ville selge dem til meg. Så drømte jeg at jeg hadde fått skikkelig fint langt hår. Så jeg ble litt trist når jeg våknet da. I går natt drømte jeg at det var en skikkelig stor veps på badet oppe og jeg fanget den der sånn at pappa skulle drepe den, men han begynte å hive brus på veggene for at den skulle fly dit og jeg sa "men pappa jeg har fanget den på badet!" men det ville han ikke høre på. Så drømte jeg at jeg var i Sveio og gikk tur med Hilde, tror vi skulle på telttur. Vi vinket til Marthe og plutselig kom Astrid sin hund... Herregud, jeg ler!

Ellers har jeg vært i to familiemiddager første og andre juledag. Første til onkelen til Christoffer og andre var han med meg til mormor og morfar, det var koselig. I kveld skal jeg på jobb igjen, skal jobbe med Dai, så det gleder jeg meg til. I morger er jeg xdag så da skal jeg jobbe med Alice. Og på kvelden kommer Christoffer og vi skal se Life as we know it, som jeg har mast at vi skal se i evigheter, i går var det tvang tror jeg. Han likte det. Akkurat som jeg visste han ville.

Nå tror jeg at jeg skal kle på meg og spise frokost. Så må jeg bytte en salatbolle og gjerne en cd, hvis noen gidder å kjøre meg til Oasen, men det gjør de sikkert ikke...


8 kommentarer:

Hilðe sa...

Oi, Siri har speleabstinenser! :o

Hahah, me gjekk tur? xD Så løye :-P

Siri sa...

eg vet :(

xD ja! det va så løye! du sa "se der e marthe!" åsså sa me i kor "hei marthe"

Valerie sa...

Croc <3

Angela sa...

Eg spilte Crash spillene her ein dagen på PS3. Det går ann å lasta de ner innpå Play Station Network (innpå PS), hvis du har PS3 da.. :)

Valkyrje sa...

Fekk du dratt og byta gåvene?

Siri sa...

Val: I know <3

Angela: Dei gamle spillå!?! eg har bare ps2..

Birte: Jepp, byttelapp på begge.

Anonym sa...

Håpe du får tak i dei spillå. Du får fem gonger mer lyst å spilla dei når du vet du ikkje kan. Forferdelige greier :P

Christoffer Utvik sa...

skjekk gamestop på amanda. jevnligt. eg elske den butikken...