mandag 22. desember 2008

2008

1. Hva gjorde du i 2008 som du aldri har gjort før? Var på forfatterskole, og ikke nok med det. Der møtte jeg 2 andre Sirier på en gang!

2. Holdt du nyttårsforsettene dine og vil du lage nye? Nei, men jeg skal lage nye og holde dem.

3. Ble noen som står deg nær mor eller far? Ikke som jeg kommer på

4. Døde noen som sto deg nær? Nei

5. Hvilke land har du besøkt det siste året? Danmark

6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet? Jentekvelder

7. Hvilke datoer i 2008 vil du aldri glemme, og hvorfor? 9 juli for da ble jeg sammen med Christoffer. 21 juli fordi det var en veldig fin bursdag.

8. Hva er det største du har oppnådd i år? Skrevet en novelle og fått den utgitt. Og fått verdens beste kjæreste.

9. Hva var din største nedtur? Se timeplanen da vi begynte i tredje klasse.

10. Har du vært syk eller skadet? Ja

11. Hva var ditt beste kjøp? Mange fine sesonger av forskjellige serier.

12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin? Oda

13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg? A.

14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til? Jeg tror det er klær

15. Hva gjorde deg veldig oppspilt og glad? Christoffer, Tina.

16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2008? Misery Business - Paramore

17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du:

a) Gladere eller mer nedstemt? Gladere
b) Tynnere eller tykkere? Tykkere
c) Rikere eller fattigere? Rikere

18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av? Trente, var sammen med venninnene mine.

19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av? Gikk på skolen, jobbet.

20. Hvordan vil du tilbringe julen? Med familien

21. Ble du forelsket i 2008? Ja!

22. Hvor mange one-night stands hadde du? Ingen

23. Hva var ditt favorittprogram på TV? Lost

24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor? Ja.

25. Hvilken bok er den beste du har lest i år? Kjære Ingen, tror jeg.

26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse? Nickelbacks nye cd, Dark Horse.

27. Hva ønsket du deg – og fikk? Verdens beste kjæreste

28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk? En rosa data

29. Hva var årets beste film? Det var jo så mange!

30. Hva gjorde du på bursdagen din? Shoppet i Esbjerg med bestevenninna mi. Hadde grillparty med familien og venner av familien og sprettet champagne, mens Tina filmet og skrek.

31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende? Christoffer

32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din? Varierende

33. Hva har holdt deg i mental balanse? Trond og Synne

34. Hvilken kjendis likte du best? David Boreanaz

35. Hva i politikken har opprørt deg mest? Jeg følger ikke med på sånn.

36. Hvem savner du? Mine forfatterskole venner. Og Christoffer.

37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt? Christoffer, selv om han ikke er en ny person. Men han gjorde livet mitt mye bedre.

38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år? Ting ordner seg til slutt.

7 kommentarer:

Valkyrje sa...

9. Hva var din største nedtur? Se timeplanen da vi begynte i tredje klasse.

Goshness, yes!

Anonym sa...

men du da, 2008 er ikke ferdig enda :o

MARITHOS sa...

Jeg må stjele denne, greit? hihi :)

Siri sa...

Birte: XD
Kristin: Vet, men tror kje d skjer så mye deia siste dagane.
Marith: :D såklart

Anonym sa...

Du e så herlige! :) Eni me Birte, 9en va dritbra! xD

Angela sa...

Kristin og Siri:
Nettopp, ka kan skje liksom? xD

Hilðe sa...

Å gee. Nå e det heldigvis _bare_ eit halvt igjen av den timeplanen. xD