mandag 15. desember 2008

I loved you all along

Her er den "nye" julegavelista

Mamma
Pappa
Andy - Ferdig
Tante E
Onkel G - Ferdig
Onkel J - Ferdig
Mormor og morfar
Christoffer
Tina
Hege - Vet hva jeg skal kjøpe
Oda
Jeanett
Alice
Birte
Hilde
Oda K
Aleksander
Tone
Maria
Elisabeth - Ferdig
Jason og Dai - Ferdig

Har egentlig bare halvparten igjen på de fleste av dem.

I dag skal jeg til tannlegen. Jeg gruer meg syk. Jeg mener det. Jeg har hull. Det vet jeg. Jeg er ikke glad i dag i det hele tatt. Forbanna naturfag! Jeg stresser meg ihjel av dette. I tillegg glemte jeg å maile min nesten ferdige novelle til meg selv i går. Derfor må jeg skrive uten å ha noe til å hjelpe meg. Veldig gøy. Det iser i tennene for jeg spiser snop jeg har fått av Christoffer. Det smaker godt, og jeg ble litt gladere enn jeg var før. Det er juletre i kantina. Det er flaut at det er mer julestemning hjemme hos oss med herr og fru "vi hater jul"... Nå skal jeg skrive videre.

7 kommentarer:

Anonym sa...

oh, eg har nesten ikke kjøpt noen julegaver eg, og ikke har eg peiling heller .. :S

Valkyrje sa...

Awh, men no er du i det minste ferdig med novella!

Hilðe sa...

Eg må kjøpa nåken i dag, trur eg.;S

Lykke te hos tannlegen. :)

Anonym sa...

Nå har du dratt til tannlegen. Lykke til. Håper tannlegen er snill med deg. Akkurat nå sitter du kanskje i tannlegestolen og vet ikke at jeg tenker på deg akkurat nå! Og hvis jeg var der, hadde jeg klappet deg på hodet og sagt: "Siri er tøff" eller så hadde jeg sparket tannlegen i leggen hvis han hadde vært slem. Og akkurat nå sitter du kanskje der og har fått vite at du har null hull og da ville jeg ha stemt i et stort high-five. Men hvis du akkurat nå hadde fått vite at du har hull likevel, kanskje to til og med, så hadde jeg klappet deg på hodet igjen og sagt: "Siri er tøff".

Siri sa...

awww oda :) du får high fiva meg :D eg hadde fått tannkjøttsbetennlse, derfor hadde eg vondt.

Valkyrje sa...

Oooh, YAY! :D

Anonym sa...

Eg har ein del presanger ijen, men du blir uten tvil den vanskligaste å kjøpa t :p