tirsdag 2. desember 2008

Madness

I dag er jeg hjemme fra skolen. Jeg er utslitt, uten å helt vite hvorfor. Hodet mitt har verket i tre dager på rad, og jeg er i klagemodus. Burde ikke det, siden jeg fikk sove til 11.30 i dag. Da ringte Jason for å høre om jeg skulle overføre eller få lønn denne måneden. Jeg hadde allerede bestemt meg for å få ca 2500 på kontoen denne måneden. Etter nesten halve november hadde gått hadde jeg bare brukt 300 kr av lønnen min, og jeg var så stolt, men så skjedde det at jentene ville gå på amanda, og siden jeg hadde god tid (egentlig ikke), ble jeg med. Selvfølgelig klarte jeg å shoppe bort nesten halve beløpet jeg hadde på kontoen. Og jeg har planer om å gå ut i dag også, selv om jeg har vært hjemme. Mamma kommer til å bli sinna. Men det får hun bare bli.

Jeg har vært i et skikkelig rart humør i det siste. Jeg vil skru tiden tilbake. Jeg vil tilbake til den første uka i August. Sammen med fantastike skriveglade mennekser. Mye latter og tull. Jeg er forfatter snart. På ekte. Snart kommer boken. Og navnet mitt er inni. Jeg får frysninger av å tenke på det. Jeg vet det er skrivefeil og rare setninger inni der, men hva så? Akkurat nå kunne jeg syklet Norge rundt bare for å møte dem alle. Disse fantastiske personene som ga meg så mye glede.

Dessuten skal Christoffer til Oslo på torsdag. Og da kommer jeg til å savne ham masse. Men jeg regner med helgen skal gå fort, sånn at jeg ser ham fort igjen. På fredag skal jeg møte Tina tidelig, for hun skulle ikke jobbe. Så skal vi kikke i byn før vi stikker på Kinaen også skal hun være med meg hjem og da har jeg planer om å lage brownees. Være skikkelig sunn med andre ord.

Det er snart jul. Bare 23 dager igjen. Disse har jeg igjen å kjøpe gaver til, som jeg har avtalt med:
Mamma og Pappa
Andy
Mormor og morfar
Tante Elisabeth
Onkel Geir
Onkel John

Christoffer
Oda
Jeanett
Hege
Tina
Birte
Hilde
Oda

Alle med andre ord.

Nickelback har gitt ut ny cd, Dark Horse. Den vil jeg ha. Kanskje jeg skal kjøpe den i dag?

7 kommentarer:

Anonym sa...

du kan jo ønske deg cden til jul, hvis du har lite penger :)?
Bli frisk snart søtesiri <3

Angela sa...

Eg tenkte akkuratt det samma som Kristin. PS: Har du huska Linkin Park CD/DVD - Road to revolution på ønskelistå? :D

Valerie sa...

Pssst, jeg har avtalt med meg selv å gi gave til deg xD

Hilðe sa...

Eg vente fortsatt på presanglisto! :-P

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Linken du ville ha! :D

Valkyrje sa...

Men det går betre no? :)