søndag 30. november 2008

I've cried wolf a thousand times

God morgen alle der,

Hva skjedde meg lekser i helga? Hva skjedde med mediaprosjektet? Det blir aldri noen sinne ferdig. Hva tenkte jeg på?! Jeg får bare fortsette på det etter jul, for det sa Anne Marie gikk an. I morgen skal vi altså ha fremføring for klassen. Jeg gruer meg. Jeg liker ikke vise mediating jeg har laget, spesielt uferdig. Spesielt fordi det sikkert er mitt verste fag etter gym og alle andre er så flinke at det er flaut å vise frem mine ting. Men sånn blir det tydeligvis. Takk lærere, jeg er ikke så glad i dere som jeg pleier å være.

Helga har vært veldig bra. På fredag var jeg på amanda med Oda, Jeanett og Astrid og Kristine, men Astrid måtte på jobb ganske kjapt og Kristine forsvant med ei jente hun hadde avtale med. I hvert fall brukte jeg for mye penger igjen.

Så gikk jeg hjem og dusjet før jeg pakket sakene mine og dro ned til Christoffer, der han hadde laget pizza. Vi hadde filmkveld og jeg var supersliten etter en lang uke, men etter å ha pratet i mange timer sovnet jeg vel i 5 tiden. Så i går var kroppen min skikkelig sinna på meg. Da jeg kom hjem i 16.00 tiden var jeg så kvalm at jeg bare måtte krype under dyna. Egentlig angrer jeg litt på at jeg valgte å ikke ta gastroskopiundersøkelse. Men et kamera ned spiserøret er fortsatt ikke verdt det. På kvelden så jeg mgp jr. Det var så koselig. Savner å være liten og glede meg i mange uker til det programmet. I går var det spennende for jeg syns Norge var kjempeflinke, og de vant, så da ble jeg stolt.

I dag skal jeg gå tur med Oda. Det er faktisk bare 10 minutter til, tiden går fort. Så må jeg gjøre lekser. Selv om jeg vet jeg kommer til å utsette det.

Uken som kommer:
Mandag - historieprøveøve
Tirsdag - Amanda eller byen med Alice, historieprøveøve.
Onsdag - Historieprøve, være med Christoffer på ettermiddagen.
Torsdag - Antageligvis jobb, selv om jeg er ekstra kveld2
Fredag - Kinamat med Tina
Lørdag - Odas 18års dag
Søndag - Være med Christoffer

Gleder meg til jul. Og jeg digger Pink!

Nytt innlegg på sitatblogg, btw.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe fredag så du mgp nordic :P Og pratede meg hehe åh ja Norge vant. slikkelig morsom den sangen.


Lyter som en bra uke. Lykke til med historieprøve din

Trine

Siri sa...

Trine, det var jo i går xD

Anonym sa...

Du e jo ikke dårlig i media:o Eg har ikke peiling på ka den presentasjonen går ut på. Og eg vet ikke kass mål eg har. Sendte melding til AM og spurte om eg kunne få målene mine, men hu har ikke svart :o

MARITHOS sa...

Fint at eg aldri ska ha den fremføringen :D

Siri sa...

Kristin: har kje peiling ka eg ska sei eg hellår..

Marith: ska du kje? :O koffår?

Valkyrje sa...

Du er flinkare enn meg i media, så det så! Føler eg ikkje får noko som helst til i det faget i år. (Eller, enno mindre i år enn i fjor og forfjor.)

Siri sa...

Birte: Ikkje enig, du e mye flinkare, så det så.

Hilðe sa...

Du e kje den einaste som slite med den presentasjonen! Sleten itte jobb, og prøve å få ner nåke nå...

OG DU E FLINK I MEDIA!! Basta bom!

Eg glede meg te fredag når me e ferdig med media, historie og dans.

Anonym sa...

Takk for ei deili helg vennen, elske å vær me deg :)