fredag 14. november 2008

Secrets

7 hemmeligheter
- Utfordret av Oda - http://www.everydaywings.blogspot.com

1. Jeg er ekstremt forsiktig
2. Jeg har flyskrekk
3. Blir for fort glad i folk
4. Snakker for ofte om følelsene mine med folk som ikke bør høre dem, og for lite med de som bør høre om dem.
5. Hater å ha vått hår.
6. Spiller ofte spill på www.sol.no/barn og har hele highscoren på det ene spillet.
7. Overtenker alt.

Jeg utfordrer Christoffer og Hilde

Kanskje ikke 7 hemmeligheter, men jeg kom ikke på noe.

8 kommentarer:

Hilðe sa...

Hahaha! Spill på sol. xD

Søstro mi fant fram te Mujaffa-spelet her ein dagen, og fekk jo nesten sjokk når hu fekk veta at eg spelte det som liten (a) :-P

Asj, sjølsagt blei det meg. xD

Anonym sa...

jaa , det e ekkelt å ha vått hår!
du e søt du.
men du? Eg syns at du bør registrera deg på bloggkoll!!

Anonym sa...

åja, fant deg sorry :d

Siri sa...

kristin: ka e d?

Anonym sa...

bloglovin/blogkoll?

Siri sa...

ja?

Anonym sa...

sånn sia der du kan "følga med" dei bloggane du like. Finna linken innpå der, også sleppe du å åpna alle bloggane i nytt vindu, det komme liksom opp der når noen har skreve nytt innlegg. Eg klare meg ikke uten det lengre. www.blogkoll.com

Valkyrje sa...

Ja, vått hår er awful!