onsdag 12. november 2008

I know everything you do

Det er 43 dager til jul. Det har jeg regnet ut. Jeg har fått 5+ på en matteprøve og døde nesten av sjokkskadene. Det er bedre enn jeg har fått i norsk i år, og det syns jeg er trist. Jeg har ikke blogget så mye i det siste. Sikkert fordi vi ikke har media hver dag og jeg kan si "Ja, nå er det ptf igjen". Det var tider. Da Christoffer hatet at jeg blogget, jeg ble sendt til rådgiveren og fikk vite at jeg måtte snakke om ting, da lykke virket så utrolig langt borte.

Jeg liker egentlig å lese de gamle blogginnleggene mine. De gjenspeiler så godt medialinja i fjor. Med bare babling og tull, og så uendelig mye latter. Da jeg satt på kateteret og hadde tegnet en smily på hånda og Ragnhild latet som det var Johannes og var stolt over å være nevnt i bloggen min. Og Sverre satt på pultene og pratet med oss om fremtiden. Det var fint.

Christoffer snur seg aldri i dag. Han snakker med Al. Det er kjedelig. Men han smiler og jeg må smile litt jeg også. Nå baksnakker de meg og tror ikke at jeg vet det. Duster. Jeg vet alt.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ifjor var fint, på åkra og. Alt va veldig greit då :)
tredjeklasse e teit, og christoffer og aleksander og da.

Siri sa...

heilt enig :) jaffal me d sista, d førsta kan eg kje heilt ta stilling t ^^

Anonym sa...

Eg hata ikkje at du blogga? Din tullekopp.

Anonym sa...

bare tenk deg at åkra e ein dobbelt så fin skole som vardafjell når ting e drit. Tenk kor fint det e når ting e bra då. Ahhh <3

Anonym sa...

Ehm, ta på deg den irriterandes-tskjortå, du kristin... :D

Siri sa...

ååh, men eg like jo vardafjell, kanskje litt mindre i år da, men det e fordi media va live i fjor. Men hvis d e dobbelt så bra så e d nok veldi bra :)

Anonym sa...

eg har body-tskjorta på meg idag eg aleksander, fordi eg har fin body, og eg e kjekk. derfor. eg vurderte irriterande t-skjortå, men så tenkte eg på alt det stygga du kom te å sei te meg, og da ombestemte eg meg. For eg vil ikke bli mobba. for eg går på vardafjell. uhuuu :(

Siri sa...

:O eg hadde aldri mobba deg!

Hilðe sa...

Ler av kommentarane :-P
Men ja, i fjor va eit konge år. :D

Anonym sa...

nei , du e den einaste.

Angela sa...

Ja eg savne i fjor! Det va deiligt!
I dag blei eg skjelt ut igjen @ skul av teite dama på kontoret. Skolens kontorfolk har ein tendens te å gjør det med meg .. :S:S

Anonym sa...

Men media i fjor var jo også ganske kjedelig til tider.

Skulle ønske du blogget mer. :)


everydaywings.blogspot.com

Valkyrje sa...

Awh, ja, det var gode medietider. <3