torsdag 20. november 2008

Don't try to fix me, I'm not broken.

Jeg har tenkt på en ting. Hvorfor finnes det ikke små katter? Det finnes jo dverg kaniner, og dverg hamstre, så hvorfor ikke ikke dverg katter? Det finnes jo dverger! Jeg vil gjerne ha en "liten katt" som jeg kaller dem. En katt som bare er kattunge for alltid. Tenk noe så nusselig. Jeg er redd for store katter. De er skumle og har død i blikket. De eneste jeg ikke er redd for er Oda sine. De har jeg vært venn med siden jeg var liten. Og en av dem har jeg kjent siden den ble født.


I Haugesund har det vært snø ca en uke. Mye snø. Nå er det lite igjen, regnet har tatt det. Jeg har hatt så mye å blogge om. Så for meg et evig langt innlegg fult av morsomme historier som har tatt plass de siste dagene. Jeg har glemt alt.

På lørdag var i dobbelbursdag til Birte og Charlotte, det var supergøy. Bortsett fra den ene telefonsamtalen. Men det var så lenge siden alle hadde vært samlet og det var helt fantastisk å le så mye på en kveld.

I dag er jeg ikke glad. Jeg har så lyst å gråte. Før var jeg så flau når jeg satt hjemme å gråt, men jeg har lært at det er farlig å ikke gråte av og til. Trond sa det til meg en gang som virker så uendelig langt borte. Jeg gruer meg til Rar og Rolig kommer ut. Jeg gruer meg til å lese den novella igjen. Dessuten vet jeg om mange skrivefeil nå, som kommer til å være ufikset, og det er så utrolig irriterende. Vil bare glemme alt som har med den saken å gjøre...

Men det er snart jul. Det er et problem. Jeg har ikke peiling hva jeg skal gi i julegaver, og Oda blir 18 neste lørdag så det er bursdagsgave til henne også vi må kjøpe.

Så har jeg en milliard lekser føles det som. Nå skal jeg gjøre noe av det. Jeg SKAL.

11 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg saknar den songen. <3 (Tittelen.)

Og eg trur du kan gjere alt du vil, så lenge du har sjølvtilliten og viljen til det. :)


(Btw: kvifor står det at innlegget er publisert 20. november? Altså, det er ein nydeleg dato, men...)

Anonym sa...

små katter hadde vært søtt .. :D
eg tror det står innlegget e publisert den 20, fordi siri begynte å skrive på det då , hehe , hilsen spionen kristin.

Valerie sa...

Hvis du går på bloggen min og ser på pusekattene der, så kommer du helt sikkert til å like store pusekatter. Så det så xD

Siri sa...

Birte: Ja, den e superfin. Har du hørt Sober av Pink? Den e så DRITBRA! fant an i dag. Eg har skreve ledar å dikt i dag, å ska øva på historie, har skreve notat for ei sia (ellår ei halv, så du ville sagt xD). Å Kristin har rett, eg begynte på det den 20 på skolen. Men eg blei kje ferdi pga eddagreiene. Så eg bare lot kattagreiene vær igjen.

Kristin: Ikkje sant?! Alle syns d e teit. Eg syns d e smart eg. Haha, sko ønska eg konne spionera på deg. D e litt vanskelig :/

Elisabeth: Okei... Eg ska prøva xD

Valkyrje sa...

Hmm, nei, trur ikkje det. Kan du sende han til meg? :)

Oooh, yay, så bra! Flink Siri!
Haha, okay. :P

Siri sa...

eg hørre an på youtube :) så eg har an kje.

Hilðe sa...

Aff, mediaframføring og historieprøve + jobb i helgo går aldri bra. :S

Stubben Theo e ganske kort, eg trur kanskje han e dverg. Vil du ha an i julapresang? :-P

Katid kjeme boko ut? :D

Valkyrje sa...

Okay. :)


*finn på YouTube*
<3!!!
Fantabelastisk musikkvideo òg!

Anonym sa...

Ja, snart er det jul. :) Tror du i hvert fall må holde deg laaaaangt unna Mons nå, for han er skikkelig pissed om dagene og angriper folk.

Siri sa...

Hilde: Mamma e allergisk mot dyr :/
Bokå komme i begynnelsen av desember har de sagt.

Birte: I KNOW!

Oda: Han må jo vær snill me deg jaffal :O

Anonym sa...

Ka va gale den dagen da?