lørdag 8. november 2008

I got you

Jeg elsker skjørt, jeg kjøper det alltid når jeg er på ferie i Danmark nesten, og aldri om jeg kaster dem eller gir dem bort. Det er en av grunnene til at sommeren er yndlingsårstiden min, for da kan jeg bruke alle disse skjørtene jeg har samlet opp over mange år, og jeg har ikke tenkt å stoppe med å kjøpe det.


Ballerinaskjørt mamma har sydd til meg
















Kjøpte det for utrolig lengesiden i Danmark


Mamma sydde det til meg til ballet i 10 klasse


Alice hadde kjøpt seg det for lenge siden og jeg hadde så lyst på et så mamma sydde det til meg.


Også kjøpt i Danmark en gang for evigheter siden.


Fått det av mormor


Kjøpte det sommeren 2006 i Danmark


Tror jeg kjøpte dette til bursdagsselskapet mitt i 9 klasse.


Kjøpte det på Solo som var på Amanda for lenge lenge siden.


Kjøpte det i Danmark for 2 år siden tror jeg.


Sommeren 2007 kjøpte jeg dette på H&M i på Markedet.


Danmarkskjøpt nok en gang.


Danmark igjen


Danmark


Arvet av mormor, men har klippet det opp.


Danmark


H&M på Markedet


Stavanger i høstferien 2008



Kjøpte det i Esbjerg i Danmark på 18 årsdagen min

7 kommentarer:

Anonym sa...

ELSKE NEDERDELENE DINE SRIRI <3 SÅ FIN.

trine

Anonym sa...

masse fine skjørt du har:) Eg har planer om å begynne å sy litt skjørt til meg sjøl. Fordi eg aldri e fornøyd me di i butikken.

Valkyrje sa...

Awh! :D

Følte det var ein del frå Danmark. :P

Hilðe sa...

Dæven, det va månge skjørt!
Eg trur eg har...ehh..2?

Hilðe sa...

Gratla me ny header! :D
Den va Sirish! :P

Valkyrje sa...

Ooooh, congrats med nye headeren, vart knallfin! (Tok forever å laste opp då, men trur det berre er stygge skuleinternettet sin feil...)

Angela sa...

I dag gikk eg, to andre i klassen, læraren og diverse folk i byen med skjørt.. Sikkert været :P