tirsdag 16. desember 2008

Julegaveliste igjen

Mamma
Mormor og morfar
Christoffer
Tina
Hege
Oda
Jeanett
Alice - Ferdig
Tante E - Ferdig
Hilde - Ferdig
Oda K -Ferdig
Aleksander - Ferdig
Tone - Ferdig
Maria - Ferdig
Elisabeth - Ferdig
Pappa - Ferdig
Andy - Ferdig
Onkel G - Ferdig
Onkel J - Ferdig
Birte - Ferdig
Jason og Dai - Ferdig
Ingeborg - Ferdig

Se på dette her! Jeg er så godt på vei. I dag skal jeg kjøpe til Tone, Oda K, Al og Hilde i byn. Må bare gjøre lekser først. Og så skal jeg være barnevakt for Ingeborg. I går var jeg hos tannlegen, jeg hadde ikke hull. Men tannkjøttbetennelse. Det kan du få av å være syk feks. Nå skal vi se film i mattetimen. Det er jo en ganske bra time.

EDIT - Nå har jeg oppdattert litt :)

2 kommentarer:

Hilðe sa...

^^
Fint med film i matten. :)

Valkyrje sa...

Hehe, eg har funne ut at eg likar byrjingane på desse filmane betre enn sluttane, før han byrjar å slåss mot skurkane og alt.