onsdag 24. desember 2008

Julenissen kommer i kveld!

Hele huset lukter pinnekjøtt, som er den beste maten som fins. Jeg har sørget for at det er kald julebrus i kjøleskapet og at pakkene ligget trygt under juletreet. Nå ringer det på døra og det betyr at Tante Elisabeth kommer. (Jeg tok feil, det var Onkel Geir som ville si god jul)

I dag sto jeg opp 09.30 for å spille playstation. Jeg har nemlig kjøpt meg et playstation 1 spill, Rayman. Mamma sa at jeg var blitt spillegal. Etter en stund ble jeg litt lei og jeg hørte at Andy hadde en samtale med Leo som jeg ville delta i. De la gaver under treet, eller... Leo luktet og slikket på dem. Jeg ville være med, men Andy nektet å vente så jeg lovet han at bare skulle bruke 15 min i dusjen. Jeg brukte 18, han ventet allikevel. Etter at vi hadde vært julenisser sa Andy at vi kunne lage frokost til mamma og pappa kom hjem. Det ble de ganske glade for. De neste timene ble brukt til å spille gamecube med Andy før vi kjørte til gravene. Det var trist. Jeg vil besøke dem oftere. Så var jeg i kirken, alene. Men jeg satt med en søt gammel dame, som jeg snakket litt med.

Nå har jeg fått på meg finstasen og gjort meg klar. Snart kommer sikkert tante og Stian. Dagen har gått utrolig fort og jeg er litt sliten, men det er nok mest etter verdens mest stressende dag i går. Det orker jeg ikke fortelle om en gang, for det var bare sykt.

I morgen kommer det nok bilder og alt det der.

God jul søtinger!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul vennen min <3 Håpe du får sova i natt, at du ikkje ligge våken heila nattå og glede deg t i mårå :)

Siri sa...

løyen du :)

Hilðe sa...

God jul! :) Hørres ut som ein superduperkoslig dag!:D