mandag 8. desember 2008

And you can tell anybody this is your song

Helga var veldig fin. De pleier å være det, helgene. Feriene er litt bedre, siden de varer lengre. Helga tilbrakte jeg med herlige mennesker. På fredag gikk jeg og Tina i byen, jeg kjøpte jakke. Vi spiste kinamat før mammataxi hentet oss. Vel hjemme hos meg ble vi sittende å se på bilder, hus i Danmark og snakke om alt og ingenting. Pappa tok turen innom stua oppe og tok en skate-hilsen. Jeg fulgte henne til bussen i 22.30 tiden, det var iskaldt. Jeg laget en sang om pappa som skatet og spyttet tyggisen min ut på veien, og Tina gjorde det samme. Det var ikke greit, pga bakteriespredning, sa jeg. Så kom bussen. Det var trist.

Nå regner det. Jeg må gå å si unnskyld til Christoffer. Sånn. Tennene mine gjør forresten ganske vondt. Men jeg vil ikke til tannlegen.

Uansett: På lørdag sendte jeg gratulerer med dagen melding til Oda. Så gikk vi til byen og shoppet. Jeg kjøpte julegave til Elisabeth, genser, tjukke strømpebukser og sikkert mye annet jeg har glemt. Vel hjemme igjen var det avslapping som sto for tur. Så var i selskap hos Oda, men jeg ble veldig dårlig så jeg måtte bare gå hjem. Det var trist. På søndag var jeg med Christoffer som ga meg Nickelback cden jeg hadde veldig lyst på. Det minte meg på at jeg er litt glad i ham.

Neste helg skal jeg jobbe en del. Blæ.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Du MÅ gå t tannlegen! Han vil ikkje deg noe vondt, gå t ein aen tannlege då viss du e overbevist om at han vil deg noe vondt. Elske deg litt, sjøl om du e ganske teit av å t.

Anonym sa...

wow, kossen får du så mye ut av helgen? Jeg har bare jobbet, bandøvelse og sunget med bandet :o

Valerie sa...

Hvorfor har du vondt? :(

Valkyrje sa...

Stakkars Siri som har det vondt! =/ (Ooooh, allitterasjon!)

Eg veit kva du har kjøpt til Elisabeth. *tralala*

Ooooooooog; du er søt! <3 (Og songen som du har som tittel er pen, men eg likar Moulin Rouge!-versjonen betre enn originalen, fordi den er meir... kjenslelada, sort of.)

Siri sa...

Christoffer: Han e OND!

Kristin: Eg hadde fri, så eg hadde plutselig masse tid.

Val: Vet kje :( Hål sikkårt.

Birte: Den har eg kje hørt.

Valkyrje sa...

*eek*

Valerie sa...

Stakkars Siri :(

Og hva har du kjøpt til meg? :D

Siri sa...

HEMMELIG :)

Siri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sveio tullo sa...

eg skjønne kje kossen du får så mye ut av helgå :o ! godt råd: kje kom te tannlegen i sveio, han e skummel han og. han tror han kan fransk, men eg har hatt fransk, så han kan bare spørr kor mye klokkå e. ellers så synge ann :p

Angela sa...

Enige med Birte <3

Siri sa...

Marthe: han hørtes jo løyen ut xD min e bare tvers gjennom ond...:(

Hilðe sa...

Tannlegen i Sveio synge...og nynne :0

Eg o må jobba i helgo :S Prøvde å byttan, men vett kje om det gjekk :p