torsdag 8. januar 2009

The quiet scares me 'cause it screams the truth

Hva skjer med skolen? Man skal ikke ta helt av i januar. Prøveeksamen, matteprøve, norskstil og hvem vet. Dessuten er stor historieprøve i begynnelsen av februar. Kjempebra av meg å ta mange vakter på jobb. Og vi skal dessuten ha julebord på neste lørdag. Det har jeg aldri vært på før, så det er spennende.

Nå har vi prøveeksamen i media. Jippi! Jeg er helt i ekstase. (Nei.) Jeg har aldri vært flink i media. Jeg begynte på linja fordi:
1. Alice skulle begynne her, og hun fortalte hvor gøy det sikkert ble.
2. Mamma sa "Siri, hvorfor begynner ikke du også på media? Du besøkte jo både radio og avis da dere skulle besøke arbeidsplass. Dessuten er du jo så kreativ."
Så yey, jeg søkte. Da Alice kom inn skrek vi av glede sammen. Så var det min tur. Jeg skalv som bare søren og da jeg kom inn løp jeg ned til pappa. Prøvde å være stille for mamma sov, men jeg skrek "Jeg kom inn på media!!!" Jeg og Alice skrek igjen. Så kom mamma "Jeg kom inn på me-" "Ja, jeg hørte det, vennen."

Jeg har blandede følelser for det nå. Altså, at jeg begynte her. Fordi jeg er glad for det, fordi jeg har blitt kjent med kjempefine mennesker, men hallo. Jeg kan INGENTING.

I dag skal jeg jobbe med denne prøveeksamen. Jeg skal ta bilder og intervjue min veninne om forskjellige klesstiler. Håper det blir bra. Men forrige gang vi hadde prøveeksamen fikk jeg 5, men da det var showtime fikk jeg 3. Så jeg ser ingen mening med dette.

Jeg er lei av skolen. Neste år blir fint. Da skal jeg ha fri. Antageligvis.

7 kommentarer:

Valkyrje sa...

Du kan meir enn du trur. :) (Slit eg òg, sånn btw.)

Anonym sa...

du e hvertfall flink te å skrive siri!:) Kjipt å ha så mye rett etter ferien, menmen.

Hilðe sa...

Eg heller føle kje at eg kan så masse, men det e nok ein del så har sneke seg ubevisst inn itte dessa åro. Syns du e flink eg!! :D

Va sånn kjempespent for om eg kom inn eg o, alle sa at eg gjorde det da, for karakterene mine va litt annerledes då (ikkje for å skryta). Huska eg va utpå sjøen med onkel den dagen me fekk melding, det tordna, trur eg, og så va himmelen gul. :D

Julabord e gøy, bare passa på at det ikkje blir deg sjefen skjenke dritafudle. xD

Anonym sa...

Når lærerne spør meg om jeg har fått begynt, laget en plan eller kommet i gang, klarer jeg ikke å la være å komme med "Piss off, bitch" ansiktsuttrykk, så mye hater jeg media, de fordømte rapportene og kompetansemålene. Neste år blir nok bra.

MARITHOS sa...

Eg tror alle føle seg litt lost. Heilt plutselig ska me kunna så mye mer enn i for eksempel første klasse (då ein bare lagte nåke, skreiv møkkadårlig rapport og krysste fingrane for at det gikk greit).

Kan vel sei eg angre på heila valget!

Enig med de andre, du e kjempe flink å skriva :-)

Siri sa...

Dåkkår e søte :)

Me får gleda oss t neste år folkens.

Angela sa...

E heilt SINNSYKT mye skolearbeid nå ja! Har akkuratt lest ein god mengde norsk, og detta e bare ein lekseprøve. Nå orke eg kje mer og legge meg heller .. :P
Lykke te på media-prøveXamen osv.. <3