torsdag 29. januar 2009

We'll do it all again

For et år siden i dag skrev jeg dette på bloggen:

"Vi har flash, det er rett før jeg må bli innlagt for jeg blir så forbanna. Heldigvis skal vi snart ha engelsk. Flash er det dummeste som de har puttet inn i læreplanen. I hvert fall for min del. Det er jo helt umulig."

Haha! Jeg har ikke forandret meg noe særlig tror jeg.

Vi har media, og jeg har lest gjennom hele sitatbloggen min og litt av denne bloggen. Etter skolen skal jeg til byen og prøve å bytte jakka med ødelagt glidelås. Hvis ikke det går kan sikkert mamma skifte den. Hun er jo et sygeni.

I dag skulle jeg skrive et kåseri. Men det ble ikke. Jeg har surfet gjennom sidene jeg bruker titusen ganger og snakket med Tina på nettby istedet. I morgen er det mattetentamen. Bør vel øve litt i dag. Hvis jeg ikke finner ut at tven skal bli bestevennen min da.

Nytt sitatblogginnlegg er lagt ut.

2 kommentarer:

Hilðe sa...

Hehe, ja, det va tider det! ;)

Va løye å lesa sånne gamle ting igjen.:P

Valkyrje sa...

Ingen kan forvente at du gjer noko meir enn ditt beste. <3