søndag 1. februar 2009

Russian Roulette is not the same without a gun

Room Raiders er gøy. Jeg lurer på hva noen som hadde gått gjennom mitt rom hadde tenkt? Jeg venter på å gå på jobb igjen. Så mtv er min gode venn, selv om det egentlig burde vært historieboka som holdt meg med selskap. I morgen skal jeg svømme, før gjorde jeg det hver uke, men det tok bare slutt, sammen med diverse andre ting. Uansett blir det nok fint å begynne igjen. Etterpå MÅ jeg øve på historieprøven.

På fredag hadde vi mattetentamen, fikk noen andre minus foran et 0,ettellerannet på siste oppgave? Den var vanskelig. På kvelden var jeg hos Christoffer, han er supersøt. På lørdag overrasket jeg ham med å komme på besøk tidelig på dagen. Noen timer senere var vi på familiemiddag hos mormor og morfar. Søskenbarna mine var der også, de er så søte at jeg kommer ikke over det.

Hjemme laget jeg brownee og Jeanett og Hege kom innom, det var noe jeg har lengtet etter den siste tiden. Og vi pratet lenge før vi så en utrolig dårlig film, etter min mening. Blablabla. Jeg er egentlig lei av disse kjedelige blogginnleggene. De var ganske morsomme før har jeg funnet ut.

Nå gidder jeg ikke skrive mer. Bortsett fra en ting: Jeg er forelsket i deg Christoffer.

2 kommentarer:

Hilðe sa...

Asj, den matteprøven gjekk skikkelig drit for min del. :S Sko egentli øva på prøve itte jobb i dag, men hadde så vondt i håve. :P

Valkyrje sa...

Kva for ein film såg de?

Vekstfaktoren var 15 %, btw, på oppgåve 10.