lørdag 7. februar 2009

Like a bitch, I would know.

Snøen kjentes som potetmel under skone mine. Jeg bar en pose med glass og hermetikk før jeg møtte Oda og Jeanett og vi tok turen ned til Amanda. Jeg liker egentlig snø utrolig lite. Alle vet jeg er en vår/sommerperson. Vi hørte glassene knuse nede i miljøstasjonen.
-De burde kanskje hatt noe å ta i mot fallet med, sa Oda. Jeg nikket og begynte å le før jeg tok opp et stort syltetøyglass.
-Klare? Jeg knep igjen øynene og lot det trille av fingertuppene. Inne møtte vi Kristine og bankkortet luktet litt svidd da jeg og Oda tok turen hjem. Da vi nærmet oss undergangen fant vi ut hvor glatt det egentlig var. I samme øyeblikk skled ei dame og falt mitt på rompa. Vi fortet oss bort til henne.
-Går det bra? Skal jeg hjelpe deg opp? spurte jeg. Oda hadde hadde allerede rakt frem hånda. Dama virket litt forskrekket så hun merket det ikke og stavret seg på beina. Så begynte hun å le og da klarte ikke vi holde oss heller.
-Bra jeg har sterk rompe! Takk skal dere ha, smilte hun.

Kanskje Amanda burde vurdert å strø litt? Og kanskje få inn noen skikkelig fine klær eller sko?

I går var jeg på jentekveld hos Jeanett som laget fantastisk mat til oss som alltid. Det var herlig å tilbringe en kveld med jentene, med lattertårer i øynene og sjokoladesmak i munnen. Kroppen var enda litt sliten etter svømminga. Den nye mineralsminken min er fantastisk. Hvorfor kjøpte jeg på body shop? Feil farge også til og med.

Jeg har ryddet i dag, burde gjort alle leksene jeg har. Men jeg har ikke viljestyrke til det akkurat nå.

Det er lenge siden jeg har laget planer, men jeg tenker det er påtide å gjøre det igjen:
Mandag: Lese til naturfagprøve
Tirsdag: Lese til naturfagprøve
Onsdag: Naturfagprøve, gjøre ferdig media (begynne på rapport) og skrive på Wergelandprosjektet.
Torsdag: Mediainnlevering, skrive ferdig Wergelandprosjektet.
Fredag: Wergelandfremføring (og skal vi ikke levere inn egentreningsplaner i gymmen den dagen?) Jobb på kvelden
Lørdag: Jobb 11-18, Christoffer på kvelden
Søndag: Jobb 10(?) -18.

14 kommentarer:

Hilðe sa...

E egentreningsplaninnleveringo allerede då? :o Eg har kje skreve an endo. :P

Hilðe sa...

Kor lenge svømme du når du holde på, forresten?

Siri sa...

eg sjekka its itte eg blogga å då sto d me sko ha d den 20 o. så innleveringå e nok då regne eg me :)

denna gongen svømte eg bare 30 minutt. ska svømma mer neste gong. :)

Angela sa...

Du e flinke hvis du klare å gjennomføra planane dine! :D

Hilðe sa...

"Innen fredag 6. mars skal dere levere inn læringsoppdraget.":)

Siri sa...

Angela: Ska prøva så godt eg kan jaffal! :D

Hilde: kor sto det? xD

Anonym sa...

Jeg begynner å savne 2. klasse.

Mandag: Sove litt, spise is, slappe av, rulle rundt på stolen, sove litt, kjøpe iste, idemyldring, rulle litt rundt på stolen, snakke med folk, klemme folk, sitte i kantina og spise is igjen, sove litt, gjøre ferdig idemyldring.

Tirsdag: Samme som mandag.

Onsdag: Samme som mandag.

Torsdag: Samme som mandag.

Fredag: Samme som mandag, minus noe som helst som har med mediefag å gjøre.

Aaah.

Valkyrje sa...

Eigentreningsgreia skal ikkje verta levert før 6. mars, står på eigentreningsdokumentet som ligg på It's Learning. :)

Siri sa...

Oda: jaaaa :D haha savne det!
Birte: Jepp, Hilde sa det o :) Det va nå bra jaffal.

Anonym sa...

shit, ska me levere egentreningsplan ?!

Siri sa...

jepp :/

Anonym sa...

Du e flink min lille fisk <3

Siri sa...

koffår e eg ein fisk? eg har glømt d ut :(

Anonym sa...

Fordi du svømme så mye vel :)