tirsdag 17. februar 2009

Winter "wonderland"

Jeg hater snø! AAAAAAAAARH! Jeg blir gal i hodet. Jajajaja, fint å se på. Men hva hjelper det når det er kaldt og jævlig? Noen dyr er også fine å se på, men du vil ikke være i samme bur som dem av den grunn. Dårlig sammenligning, men whatever! Jeg er så sur på vinteren. Kan det ikke være snø når det er jul? Ikke nå! Jeg lengter jo etter våren.

Nå ser jeg inn i ryggen på Christoffer. Han sitter i t-skjorte og jeg har to gensere på meg. Tenk det. Jeg syns han har problemer for det er forbanna kaldt. I dag skal jeg til Hege. I morgen skal jeg på sånn skolemesse. Og da må jeg gå ned dit i snøen, for så å fryse hele dagen bare pga dette drittværet. Jeg er syk fra før.

Denne uka skal jeg bare jobbe 2 dager. Og det er med Dai og Line, så det gjør meg ganske så happy. Jeg hadde en ulykke på jobb forrige uke som fortsatt gjør litt vondt. For å si det kort falt en jerngreie i hodet på meg når jeg var inni en bowlingmaskin. Så jeg smalt haka i gulvet mens piggene under jerngreia borret seg inn i hodet og ryggen min. En mann kom løpende og slet med å løfte den av meg. Jeg fikk aldri takket ham. Skulle ønske jeg ikke hadde vært så flau og så skremt. Da hadde jeg gjort det.

Neste uke er det ferie. Det blir fint.

Og hva er det egentlig med å sammenligne folk med brød?

7 kommentarer:

Hilðe sa...

Snø e fint viss an ligge og ikkje blir slapsete. :)

Blir dayli med ferie. :D Uje.

Kim e det som har sammenligna folk med brø nå da? :P

Siri sa...

Hilde: Ja.. men d e kaldt. eg vil ha sol nå.
pappa gjorde det xD

Valkyrje sa...

Eg elskar snøen no matter what, så det så. Men ikkje slaps, det er ikkje særleg koseleg, spesielt ikkje sidan det plar verta kaldt etterpå slik at det vert islagt, og då er det så mange som krasjar inn i kvarandre og døyr.

Siri sa...

Ja, slaps e forferdeli!!!!!

Angela sa...

Heilt enige med B!
Men eg har bare ett ord å sei: Superundertøy og gode sko. :D

Anonym sa...

SNØ E GØY!!! Men det e jo pokker meg ingen som vil ver md mg ut å leka!!! xD Eg vil ha snøballkrig!

Vind + snøvér e lite gøy. Det e finast når det bare lave ner :P

Anonym sa...

Savne våren eg o nå. I dag våkna eg t fuglakvitter, va sinnsykt herlig! =)