fredag 9. januar 2009

I was never looking for approval from anyone but you


"Eg e gla me ikkje blei sammen! Me hadde sikkårt slått opp itte 20 minutt!"

- Christoffer









Et halvt år er ganske lenge. Og et halvt år har gått ganske fort. For et halvt år siden på denne tiden var det sommerferie. Jeg var klar for hawaiiparty hos Alice. Gledet, og meg gruet meg sikkert også. Jeg kan tenke meg at vi hadde kranglet. Som vanlig. Eller hadde vi det? Jeg tror vi hadde kranglet men akkurat var blitt venner eller noe sånn. Han kom hjem fra England. Og jeg hadde savnet ham, slik jeg ofte gjorde, og gjør. Jeg tror jeg kom litt seint. Angela var der, og det syns jeg var koselig, for det var en stund siden jeg hadde sett henne. Men jeg satt med Christoffer og var glad. Det var sommer. Senere på kvelden ropte vi på Sverre i nabohuset og lo oss ihjel.

Kan ikke si jeg husker detaljer fra den kvelden. Men jeg husker at jeg og Christoffer satt i trappa, på trampolinen og i benken utenfor. Kranglet, diskuterte og var ved et vendepunkt. Det begynte å bli litt småkaldt så vi gikk inn i benken. Det var der jeg sa at vi kunne prøve. Jeg var redd og sliten. Men det var fint allikevel. Ville ikke angre på at vi ikke prøvde en gang.

Jeg var redd for å bli såret, igjen. Men det tok ikke lang tid før jeg skjønte at det ikke var tilfellet i det hele tatt. Jeg følte meg aldri god nok for deg, Christoffer. Derfor tok det så lang tid. Etter å ha såret deg og gjort så mange dumme valg var det vanskelig å slippe deg helt innpå meg. Men jeg er glad jeg gjorde det. Jeg har aldri vært mer lykkelig. Hvis vi skulle sammenligne nå og et år siden er det så og si umulig, for det var så jævlig at det kan ikke beskrives. Alt fungerer mye bedre med din hjelp. Du har alltid så gode råd til meg, og trøstende ord hvis jeg er trist. Jeg er glad for alle de dumme valgene, for uten dem hadde jeg aldri vært så nær deg. Og jeg elsker deg utrolig høyt.

10 kommentarer:

Hilðe sa...

6 månedar, allerede? :o Gratulera. :D

Dåkke klisse litt for masse når eg e der, men eg eg gla for at dåkke blei sammen fordetom. :)

Anonym sa...

(haha hilde:p)
oj, 6 måneder, idag? gratulera:) stemme det, katrine sa jo noe om det. "eg tenke at de e jo ingenting, men for dåkke e de jo masse" haha, teit:p Men eg syns det e masse, det e fint å ha vært sammen et halvt år, for då e det ikke noen måneder lengre, det e et halvt ÅR liksom. Ønske dåkke alt godt ! <3

Valkyrje sa...

Cutesie!
<3
Eg vart overlukkeleg då de vart saman. :P

Anonym sa...

Gratulerer. Dere to er søte. ^^

MARITHOS sa...

Gratulerer! :D

Anonym sa...

Eg heller angre ikkje for alt som e skjedd, men e gla d e over nå og at du endeli e mi <3 Elske deg så utrolig masse å glede meg t me kan feira 1års dagen våras :)

Anonym sa...

Gratulerer :D 6 måneder det er jo mye laang tid :)

Angela sa...

Aww, så herligt! Eg huske det godt.. :D Har et veldig pent bilde av dåkke fra den kvelden.. xD Trur det e tatt ed mobilkamera mitt i mørket.. :P

GRATULERA jaffal <3

BELBITA sa...

Gratulera så mye med 6 månedar :)

Siri sa...

Litt forsinka svar men:

Hilde: Jepp, tiå går fort :)

Kristin: Ja, det va teit. Å heilt enig. Tusen takk :)

Birte: Du va nok kje den einaste.

Oda og Marith: Takk :)

Christoffer: Ååh, eg o <3

Trine: Ja, men de har gått veldig fort da.

Angela: D når eg ser heilt dopa ut?! XD OMG... Takk uansett.

Heidi: Takk :)