søndag 25. januar 2009

Whispers in the dark

Jeg har tenkt altfor mye på noe i det siste, så jeg trenger deres hjelp. Skal jeg klippe meg kort igjen? Det var jo planlagt å spare til langt hår, men jeg syns ikke jeg passer det noe særlig. Men så ser jeg på bilder og tenker at jeg passet jo egentlig ikke kort heller. Så hva sier dere? Kort eller langt? Og please ikke si: Du passer begge! For det er bare slemt. Til nå er det bare Alice som har sagt at jeg passer kort best.

Ellers har jeg oppdaget Mer med solbær og bringebær smak. Det er søren meg den beste drikken som fins akkurat nå. Jeg har syns eple var god for det var bare den jeg turte kjøpe på jobb for jeg vet jeg liker eplegreier, men så smakte jeg altså den med bær av Alice og ble forelsket i den.

Veldig gøy blogginnlegg. Føler aldri jeg har tid eller noe å blogge om. Jeg har jobbet mye denne måneden. Ganske fint siden jeg kommer til å få dobbelt så mye lønn som jeg pleier og siden jeg skal til Stavanger å shoppe. Hvis Mik ringer nå skal jeg jobbe 3-4 timer i dag. Mormor har bursdag så jeg tenkte jeg skulle spør Dai om å ta den siste timen, men så er det jo ikke sikkert at det vil bli nødvendig.
I går jobbet jeg og Line, tiden gikk utrolig fort. Noe som var bra siden jeg tok turen til kjæresten min etter en kjapp dusj. Han var supersnill som vanlig og laget pizza til meg og holdt rundt meg mens vi så film. Men så var han litt teit og skremte meg når det var skummelt.

Hva er best av eple og bringebær/solbær Mer?





Langt eller kort hår?





Og til slutt: Litt tvilsomt?

Bildegreiene ble fucked up som vanlig.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hey! Du skremte meg ein gong o :P

Eg syns d e fint sånn som d e nå,men du kan kanskje klippa d litt "opp", for å få mer fasong på d? Tror eg e lika usikkår som deg på akkurat detta... Men d e ditt valg, uansett ka andre seie og meine.

Valerie sa...

Hvor kort vil du klippe deg da? Sånn superkort eller bare stusse det litt?

Anonym sa...

Jeg syns du skal klippe det kort, jeg. :)

Og jeg har aldri smakt Mer! :O

Valkyrje sa...

Oda har sagt at du vil bør ha det kort, så bæ så. Og eg er einig, I think. Men ikkje sånn superkort. Det er som Floyd seier, klippe litt opp, få meir form på det, sort of.

Hmm, eg er ikkje den rette til å svare på dette, føler eg. Men om du angrar etter klippinga, kjem det jo til å vekse ut igjen, så du har eigentleg ingenting å tape.

Gratulerer med dagen til mormora di!

Kva film såg de i går, btw? Eg har ikkje smakt nokre av Mer-ane, så eg veit ikkje...

Siri sa...

Ska klippa det så kort eg hadde før, sånn så på bilde me bare fjese mitt.

Såg Euro Trip å The fugetive tror eg an hette.

Valkyrje sa...

Okay. :)

Når skal du få håret fiksa?

Anonym sa...

sånn som på det nederste e jo superfint da:) Men husker i førsteklasse, da hadde du litt halvlangt med litt krøller nederst, awaw, søta:)

Angela sa...

Mer smake DRITT! Også e det lika mye sukker i det så Cola, så koffår ikkje bare drikka det siden det e verdens beste drikk EVER?! <3

Har kje sett deg nå i det sista, men du e pen med kort hår jaffal! ;D

Siri sa...

Birte: naj d vet ingen... XD
Kristin: D va forferdelig!!! D e sånn hår eg har nå o da. men eg rette det kver kveld, tralala :)
Angela: Naj, Mer e fantastisk <3

Valkyrje sa...

Haha, okay. :P

Eg kom på at eg har ikkje prøvd Mer fordi eg plar ikkje ha drikke som inneheld sukker.

Hilðe sa...

Klypp det kort sånn som på det nedersta bildet! Det kler du kjempegodt. :D

Men det med långt elle kort hår e nok litt vanen òg.