tirsdag 13. mai 2008

Must I always be playing playing your fool?

Det er tirsdag. Og det er ikke mange dagene igjen til Danmark. Men det føles sånn. I går talte jeg og Tina dagene til vi skal reise på ferie sammen i sommer. I dag er det 66 dager igjen. Vi gjorde dette i fjor også. Og jeg gleder meg. Jeg gleder meg så sinnsykt mye.

I dag har skoledagen så langt gått til å legge innpå film, redigere, tulle med Floyd, som har inntatt Alice sin plass i dag. Jeg har et blåmerke på håndleddet og husker ikke alt som skjedde i helgen, men det er okei det også. Jeg er sliten.

Det er derfor jeg gleder meg til å reise. Jeg liker å tilbringe tid med familien, selv om det hadde vært skikkelig digg og gå ut 16 og 17 mai, men jeg tror jeg trenger litt tid til å slappe av også.

Jeg skal lage videodagbok slik jeg alltid gjør, shoppe, spise på "habbjakksjappå", tulle med Andy, og forhåpentligvis får jeg tid til å skrive litt, selv om jeg må gjøre både engelsk og medialekser mens jeg er borte.

Om 3 dager på denne tiden er jeg på vei. Når denne dagen er over har jeg 2 dager igjen på skolen. De blir stress. Jeg skal jobbe med en gang jeg har skrevet dette innlegget, for Birte og Odas skyld. Vil ikke ødelegge prosjektet vårt.

Men noe skurrer fortsatt i hodet mitt. Jeg vet ikke hva det er.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg har så lyst til å lage eit heilt fenomentalt(!) magasin, slik at norskRagnhild vert skikkeleg glad. Ho vert sikkert glad uansett, men ja, you know what I mean.

Og den songen er så meg (og deg)! Så vakker og trist og sår og søt og alt. *sukk*

I'm just sitting, waiting, wishing...

Siri sa...

Ja eg vet ka du meine, har begynt på ein tekst nå, men an e litt vanskelig for meg å skriva, men eg ska jørr d. :)

jaaa, søte sangen :)

Valkyrje sa...

Go Siri, go! :D

Hilðe sa...

Hoi, kan eg få sjå prosjektet dåkkas når dåkke e ferdige? :D

Visste kje at du lagde vidoedagbok? Så stili! :D

Siri sa...

d har eg jort hver einste ferie siden sommaren 2006 :) då fekk eg filmkamera :)