mandag 5. mai 2008

It's the end of you and me

Så er det PTF igjen. Floyd har forvist meg bort til min egen plass. Jeg har "plaget" ham. Egentlig har jeg bare vært snill og pratet med ham sånn at han slapp å være helt alene. Men så sa han at bloggen min var dårlig så jeg ble trist og gikk for å blogge. Så det så.

Ellers jobber både Birte og Utvik med skolearbeid. Og jeg. Jeg har begynt å skrive plan, men så ble det kjedelig. Det er noe rart med bloggen min. Den mangler ting oppe i verktøysgreiene.

Langhelgen har vært ubeskrivelig deilig. Jeg husker ikke hva jeg har gjort en gang så jeg har vel slappet en del av. Egentlig husker jeg det jeg har gjort. Jeg kom på det nå til og med. Men bare fra fredagskveld. Da var det sleepover hos Hege. Neste morgen sto Jeanett opp tidelig for å gå på jobb mens jeg og Hege sov en stund før vi sto opp for å spise. Så gikk Hege for å klippe seg og jeg for å hjelpe i en konfirmasjon. Søndag ble brukt til å besøke vennene mine sin nye leilighet. Det som var litt sykt er at vi har sett på samme greia før. Men da var det hele huset tror jeg. Ellers har jeg bare slappet av og grodd. Har sett en del Angel i hvert fall. Har halve sesong 5 igjen nå.

Nå går jeg for å plage Floyd. Snakkes.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg trur kanskje Floyd prøver å jobbe òg. :P

Siri sa...

synd for han :)

Hilðe sa...

Haha,bare plag an;D

Angela sa...

Me va på VF i dag .. :D
E kje dåkke utplassert btw? :P

Siri sa...

naj me så igjen har ptf. eg avspaserte i dag pga filming på ittemiddagar.