søndag 25. mai 2008

I got over you

Det er lenge siden jeg har blogget. Sikkert fordi det har vært lite skole på meg den siste tiden. Uansett er jeg ganske stresset og dum for tiden. Det er mange lekser som jeg bare utsetter og utsetter. Hallo, man skal ikke lekser nå! Det burde stått i loven. Og hva skjer med at alle som ikke kom opp i eksamen får fri til 2 juli, men MK, de vettu, de følger et eget "eksamensopplegg". Skyt meg i hodet og brenn meg på bålet... Altså: Det er bra vi får øve oss i eksamen og alt det der. Jeg har ganske dårlige følelser for det temaet, MEDIAeksamen altså. Siden jeg suger i det, og ikke gidd å si imot for alle vet at det er sant. Norsk muntlig hadde vært koselig, hvis jeg kommer opp i muntlig.

Ragnhild (norsk), var på sheiken her en dag og fortalte meg at MK aldri hadde kommet opp i eksamen så lenge linjen hadde vært på skolen, men det er ikke så lenge akkurat. Tenk hvis jeg kommer opp i muntlig i tillegg til prøveeksamen og eksamen i media. Da griner jeg kanskje litt, men det kom vel ikke som noe sjokk. Ja da, dette var skikkelig klaging. Så over til noe mer positivt:

I går var en over gjennomsnittet god dag må jeg si. Ting går egentlig over gjennomsnittet bra for tiden, vel, ikke medregnet eksamensstresset selvfølgelig!!!, uansett så våknet jeg tidelig og så Buffy litt før jeg dusjet og solte meg. Så tok jeg og Oda bussen til byen der vi var i noen timer og kikket før vi kjøpte is og satt i rådhusparken. Så gikk vi og bowlet, Victoria var der så vi bowlet sammen med henne. Så gikk vi hjem. (Det var veldig veldig mye gåing den dagen må jeg si). Så var jeg hjemme noen timer, og så Buffy igjen. Så ringte Mette meg og jeg gikk på jobb. Der var det en del folk, men de gikk etter et kvarter. Men jeg jobbet i 1,5 time og det var mye tull og tøys. Jeg hadde latterkrampe og Mette mobbet meg fordi jeg alltid legger meg på gulvet når jeg er flau.

Så hentet mamma meg og hjemme var pappa og Øyvind (Tinas far) ferdige å grille. Så vi spiste og Christine (søskenbarnet mitt, søsteren til Mette) og venninnen deres Kristine kom på besøk og spiste med oss. Så så vi litt på MGP før jeg og Linda kjørte for å hente Tina på edda. Vi køddet hele veien hjem og da vi kom hjem fant jeg rester av middagen til henne og drakk eplecider mens hun spiste. Andy var innom kjøkkenet og vi hadde nok en latterkrampe sammen.

Så jeg gikk jeg og Tina opp for å se på bilder og skrive utfordringer vi skal gjøre i Danmark i sommer. Så gikk vi ned for å snakke med Andy før vi gikk opp igjen og pratet med Gustav og Daniel på msn. Tina ble litt sur, men jeg lo meg ihjel.

Ellers mener Floyd jeg skal lage en blogg med sitater og sånn. Hva syns dere? Det kunne jo blitt tøft. Så kan jeg legge inn bilder og sånne småting der? God eller dårlig ide?



Meg og Oda i byen i går <3

8 kommentarer:

Valkyrje sa...

2. juli? :P


Ja, gjer det! Har sagt at du må ha sitatinnlegg, eg òg.

Siri sa...

ÅRH! eg seie allti feil på d!!!

Okei, men då lage eg d seinare. må bare gjør engelsklekser o.

Valkyrje sa...

Awh, ja, det må eg òg. =/


Kan du ta Slett permanent på innlegget som eg har tatt bort? :)

Kristin sa...

oj , te 2. juli? eller va det juni? Uansett så e det feikt når noen får fri! Idag har a-klassen fri hele dagen fordi den læreren de skulle ha er organisert, så han streiker, mens me må sitta her på skolen hele dagen :/

Anonym sa...

Kan du kje bare laga sånn sideelment ting; lista eller noke...?

Siri sa...

Kristin: ja meinte juni ;)

Al: Naj.

Angela sa...

Eg O tenkte på det Al sa. At du har alt i ein blogg, somehow?

Dåkke stresse for masse på VF. Inga va her nettopp, hu va knallstressa.. :P Me ska ha den 4, 10, 13 og (18). Så nå får me bare lekser å masse bajs siden me kje har noge å jera liksom.. :S:P Skulen sux på organisering!!

Siri sa...

men eg vil ha 2, ellårs tror eg d bare blir rot :/

off.. me har bare sånn drittuka nå. me repitisjon. prøveeksamen next week.