torsdag 8. mai 2008

Get out, leave right now.

I dag har vært en rar skoledag. Først hadde vi samfunnsfag i 15 minutt eller noe sånn. Føltes i hvert fall sånn. Så gikk vi til media der Anne Marie innhentet meg til elevsamtale. Der var jeg nok en lang samtale for da jeg kom tilbake til klasserommet var klokken allerede 09.30. Etter en stund kom en ukjent amerikaner inn. Han het David Pedroza.

Han hadde en opptreden i kantina vår. Før han begynte satt han med oss og signerte ut cder. Han syns navnene våre var rare, men han var veldig tøff. Han skal spille på Moody i kveld, men jeg tror ikke jeg orker, er litt sliten i hodet og alt det der. Uansett så kom vi tilbake til klasserommet der Erling ventet på oss. Det ble mest fighting med Floyd, så kom Ragnhil inn, hun sang og danset for oss. Så hadde vi en samtale om en av hennes ungdomsforelskelser.

I dag skal til Al og Val med drikkepenger, så på amanda med Oda. Vil egentlig helst til byen men hun skulle kjøpe noe der. Jaja, samme for meg bare jeg får tatt en tur ut.

Gleder meg sinnsykt til morgendagen er overstått. Gleder meg til nok en langhelg. Neste uke drar jeg til Danmark. Da blir det nok en del blogging. Jeg drar på fredag om morgenen, så jeg skal ikke på skolen. Jeg grudde meg før, men nå gleder jeg meg faktisk en del. Vi skal visstnok til mange byer, og det er disse: Blokhus, Løkken, Ålborg, Brønderslev, Hjørring og Åbybro. Det blir shopping på høyt plan. Jeg har ikke bestemt hvor mange penger jeg skal ha med enda, men det må jeg fortest mulig finne ut.

Nå hører jeg på Ipoden min. Fikk en ny etter at den gamle tok kveld. Den nye kaller jeg søten, og han oppfører seg fint.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Ragnhil?

Ragnhild er kul, Ragnhild er søt. Ragnhild er best. <3 Begge to.

Siri sa...

skreiv feild.

d va kødd.

Valkyrje sa...

Søta. :P

Hilðe sa...

Hørres ut som om dåkke har det bra :)
Kan eg ver med te Danmark? :D

Siri sa...

jaaa hilde :D