søndag 18. mai 2008

Hot tramp, daddys little cutie

Hva skjer med å våkne tidelig? Jeg mener, hallo. Jeg er på ferie her altså. Men jeg sto opp og dusjet før vi spiste "Danmarksfrokost" og kjørte inn til byen. (Løkken og Blokhus har søndagsåpent, nok en grunn til å elske dem.) Jeg shoppet, og fant mange flere ting enn jeg kjøpte. (Flinke meg) Så kjørte vi til Blokhus og det var så deilig å kjøre den gode gamle veien og jeg savnet Tina mer enn noen sinne tror jeg. Vi skulle vært der sammen, det er sånn det er. Jeg shoppet litt mer.

En butikkdame blottet meg. Hun skulle liksom fikse kjolen min og så rullet hun den helt opp på magen. Heldigvis var det en hipster som var under og ikke noe mer avslørende. Jeg ble litt irritert på henne etter verdt. Hun stappet topper inn under kjolen for å vise meg at det gikk an. Hun kledde på meg jakker og belter og hvis jeg ikke hadde sagt: Ja, jeg kjøper den. Så hadde hun vel kledd meg opp i hele jævla butikken. Men hun var koselig, det skal hun ha. Og kjolen er "yndig" som mormor ville sagt. Jeg liker den godt.

Vi spiste middag på standarshappa vår. Og damen kjente oss straks igjen og vi pratet med henne. Hun likte visst at jeg ikke hadde svarte klær på meg -Ka' du husk i sommer da jei spurte dei om du tilba satan? spurte hun. Jeg sa nei og at hun antageligvis hadde spurt Asta, ikke meg. Og jeg var litt irritert.

Jeg og mamma har tatt bilder av solnedgangen i dag. Og jeg har sett What happens in vegas, som jeg digget. Ashton var glimrende, som vanlig. I morgen skal vi til Aalborg sentrum og en tur innom Åbybro. Jeg gleder meg. Men jeg har lite penger igjen. IIIK !

8 kommentarer:

Valkyrje sa...

Du må ikkje bruke opp alle pengane dine! Crazy bitch. :P

Anonym sa...

Så gøy! :D Snåle butikkdamen. Men haha, ja, du tilber vel satan. :P

Miss you.

Siri sa...

Birte: I know. I dag har eg bare brukt 150 da. men blir vel kanskje mer.

oda: haha. ja, siden eg e den einaste kristne i familien xD haha. miss you too :)

Valerie sa...

You better send me a postcard yo!

Siri sa...

d komme jo kje fram før eg jørr d xD du ska få et i sommar ;)

Hilðe sa...

Shoppingfrik seie bare eg :P

Valerie sa...

Eg vil ha kort nå :(

Siri sa...

herregud eg kan kje kjøpa d nå xD eg ska jo reisa i mårå tideli