lørdag 10. mai 2008

I know you see me lookin' at you

Det er en helt fantastisk dag. Solen skinner og jeg har solt meg, ja faktisk. Det var deilig. I morgen skal jeg sole meg mens jeg leser til samfunnsfagprøven jeg skal ta. Må sende melding til svebi og spørre om jeg skal lese hele kapitellet politikk og demokrati, med kriminalitet og alt. Jeg digger svebi. Han lar meg ta en prøve på ny som jeg fikk 1/2 på. Det eneste som er litt drit er at jeg har så mye annet å gjøre, men jeg pleier jo som regel klare disse greiene selv om det blir mye. Jeg skal klare det! Jeg må.

Jeg venter på Odapoda, vi skal til byen. I går var jeg "barnevakt". Ingeborg kom i 15.00 da jeg sto i dusjen. Etterpå så vi på disney channel til jeg skulle på personalmøte. Mens jeg var i møte spilte hun bowling med Michelle, Jasons datter. Jeg trodde ikke jeg måtte jobbe, men da jeg fikk vite det kom 14 baner klokken 19.00 så måtte jeg selvfølgelig bli. Jeg var der til 21.30. I løpet av den tiden snakket jeg med mammas venninne, Signe, laget mat, ryddet, sto i kassen, snakket litt med Morten og snakket masse med Dainora. Ja, og prøvde å forklare 2 idiotiske kids at det var regler på sheiken både jeg og dem måtte følge.

Så kom jeg hjem der Andy og Ingeborg spiste is og vannmelon. Vi så finalen på norske talenter, som jeg ikke har fulgt litt med på en gang. Men jeg fikk med meg såpass at Erlend fra Haugesund vant. Jeg syns det var ganske moro, for vi har jo tapt det andre vi var i finalen i.

Så la Ingeborg seg og jeg snakket med mine venner på msn, før jeg la meg. Da jeg sto opp i dag lå det 200 kr på bordet og Ingeborg hadde gått hjem. Ikke den verste måten å tjene penger på akkurat.

Ellers teller jeg ned dagene til jeg skal reise. Disse ukene går nok fort, selv om de blir ganske harde. Og så kommer sommeren, der jeg har ganske mange ting å ta meg til. Så går den like fort som ei uke på skolen også kommer et forferdelig siste år på videregående, så er det en ferie som går like for som 2 dager på skolen og så flytter jeg antageligvis til Bergen.

Men jeg vil ikke tenke på det. Nå er det shopping på gang. Snakkes bitches <3

2 kommentarer:

Hilðe sa...

Vassmelon e godt!:D

Valkyrje sa...

Ha det fun på shopping, darling. :)